9.2.14

Welcome to the new name!

okay. Ik spam weer even met een kort berichtje want zoals jullie wel kunnen zien heb ik deze blog een beetje veranderd. Een nieuw kleurtje, nieuw lettertype, hier en daar weer een nieuw kleurtje en een nieuwe naam!
Ja heus en echt waar! De naam van mijn blog heet tegenwoordig en vanaf nu BabySaurusBeauty.

Ik merk dat ik toch meer beauty dingen post dan mode en aangezien ik mijn mode-opleiding ook helemaal zat ben denk ik ook niet dat er in de toekomst veel posts zullen komen die erg mode gerelateerd zijn.
Natuurlijk wel een OOTD of een What to Wear post, maar verder dan dat kom ik waarschijnlijk niet!

Ik hoop zeer dat jullie dit ook een leuke verandering vinden, aan de mensen wie ik het persoonlijk vroeg vonden het in ieder geval wel een goed idee!
Het klinkt gewoon lekkerder heb ik vaker gehoord.
Ook omdat ik nog maar een beginnend blogje ben is het makkelijker om zo'n stap te zetten en nog even alles om te gooien.

psst. Na mijn vorige post met 'help' snappen jullie vast wel dat het niet een hele moeilijke beslissing was na vijf instemmingen van anderen :')

Have a lot of fun on my 'new' blog!

No comments:

Post a Comment