10.2.14

Picture my life | Februari *two

Mijn week begon nogal saai! En de rest van de week was nogal blegh. Klinkt niet al te vrolijk he?
Ik heb gewoon een lekkere zieke week gehad. Ook wel een aantal leuke dingen!
Paar dagen ziek geweest, Nederlands examen gehad en een intake op Windesheim!

Weer staan de foto's niet op volgorde maar de volgende keer zal het goed staan, dit was een gevalletje spoed post maken!
Dinsdag hadden we een lesje illustrator maar net daarvoor was ik net ziek naar huis gegaan. Normaal doen we eigenlijk niks bij deze les en nu kregen we een opdrachtje. Niks bijzonders want inleveren hoeft toch niet. Een gilet in ieder geval!

Tja en als je niet helemaal 100 bent maar ook weer niet zo 'ziek' dan is de laptop met serie's en films je grote liefde natuurlijk!
Hier keek ik naar de film Cloudy With A Chance Of Meatballs 2! Zoals ik al schreef gister bij de Q&A is het liedje op het eind nu 1 van mijn lievelingsnummers! 

Oeeeh, van het weekend hadden we de woonkamer omgegooid omdat wij een bank kregen van onze oude buurman. Tadaaaa. We hebben nu dus een lekkere zithoek. Zoals jullie kunnen zien zijn de kozijnen van de ramen soort van oranje (mam noemt het bruin -.-). Maar deze bank past hier natuurlijk niet bij. Als de tijd zover is word de woonkamer weer eens geschilderd en de vloer vervangen. IN TAUPE KLEUREN! jeeej! Veel mooier! 
Psst willen jullie daarvan de voortgang mee maken?

En dit is de tweede kant van de woonkamer, zie je die mooie oranje kleur weer, maar dit is nu de tv hoek! Deze kant werd niet echt gebruikt en nu wel! De lege bank die je daar ziet stond dus eerst, met een drie zit, aan de kant waar de nieuwe bank staat. De TV stond daar ook en nu is de TV geen middelpunt meer van de woonkamer! Oh en van de derde kant van de woonkamer geen foto, was toch niks veranderd..

Hoe handig! Ik vond deze foto op 9GAG. Alle code's voor verschillende tekens!

Op donderdag weer een dagje school geprobeerd en ging ook wel aardig! 
Ik had trouwens een lichte buikgriep, niet heel prettig.
Hier liep ik van de bushalte naar huis, nog geen minuut lopen, hoe vervelend!

MIJN NIEUWE LIEVELING SERIE! Het heet 'MOM' en gaat over moeder en dochter die allebei verslaafd waren aan drugs en alcohol. Nu is de dochter zelf moeder van twee kinderen. De eerste kreeg ze toen ze tiener was en de tweede op wat latere leeftijd. In het begin kunnen de moeder en dochter nog niet echt over weg en spreken ze elkaar weer na een aantal jaar en zijn ze allebei nog niet zo lang afgekickt. Niet snel daarna word de dochter van de dochter (volg je het nog?) zwanger. 
WOW, Heavy denk je dan? No way. Dit is alleen maar een komedie serie! Het is echt hilarisch en misschien soms ook wel een beetje grof! Maar ik ben in loveee!

Ziek thuis met mijn shop-a-holic mok en een hele vieze muesli reep.. 

Op woensdag ochtend een gezond ontbijtje met croisantjes en sinaasappelsap :)

Met mijn mooie bloemetjes badjas van de Action waar ik al bijna twee jaar mee doe!

Op donderdag dus les en geliefd flesje water altijd bij de hand.

Ons nieuwe rooster omdat een nieuwe shitty leraar niet op dinsdag wil werken... Heloooo donderdag tot half 5 -.-


Toen kwam echt het hoogtepunt van de week! Ik kreeg een zeer fijne keel ontsteking zaterdag waar ik nog steeds last van heb. Ik kon twee dagen niet praten, waar natuurlijk iedereen heel blij mee was.. Grrr. Waar ik wel heel blij mee was was dus dat ik vriendlief vroeg om Ben & Jerry ijs te halen en dat dit zo ongelofelijk goed hielp en dat ik door, jawel, 5 minuten gewoon kon praten!

Laptop shot, isn't it a great topmodel? oh trouwens, er is een laptop voor mij aangeschaft :D
Keuze laten vallen op de MacBook Pro 8 GB. of had ik dat al verteld... ?! I forgot..

Nieuwe dingetjes gehaald bij de Action! Deze post komt woensdag online!

Vergeet ik bijna te vertellen dat ik dus een intake had op Windesheim! Wat blijkt nou. Ze nemen in principe iedereen aan die zich aanmeld en dat ze een 'startgesprek' hebben is eigenlijk alleen wettelijk verplicht en slim omdat ze alleen kijken of je echt geïnteresseerd bent.. Dusja..
IK GA NAAR SPH :D In september dan pas, maar als nog. Jeej happy me!

Dit was dus weer een ' Picture my life'!

Hoe was jullie week?






No comments:

Post a Comment