12.2.14

New in | Action

Dus vandaag heb ik voor jullie een post met wat ik laatst gekocht/gekregen heb bij de Action.
Me looove's the Action, maar goed wie niet? Het is niet veel maar ik wou het toch graag laten zien!
Oh en ik ben een product vergeten te fotograferen!


We beginnen met een kaars, nouja een soort olie kaarsje dan.

Boven in leg je een tart. Want in principe is het gewoon een goedkope versie van de Yankee Candle Tarts en brander.
Onderin een theelichtje en dan smelt de tart. Alleen de Action versie word meer een soort wax en dus eigenlijk meer een soort gesmolten kaarsvet.
Ook vind ik niet dat er heel veel geur vanaf komt, maar dat is niet zo'n probleem ik was namelijk bang dat de hele kamer een soort aardbei lucht werd. Ook bij de Action heb je meerdere soorten geuren zoals jasmijn, vanille etc. Ik heb dus een doosje met de geur aardbei meegnomen. Er zitten dan zes van die tarts in een doosje. Was toch leuk om uit te proberen!

Een fles. Niet heel bijzonder denk je dan. Maar ik wil deze fles gebruiken voor een Memorie of You Have To Jar. Dat laatste is wel lastig omdat je er dan dingen in moet doen die je dan binnen een week of wat moet uitvoeren bijvoorbeeld. Ik verzon dit gewoon ter plekke en weet eigenlijk ook niet of dat al bestaat. Wat al wel bestaat is een Memorie Jar en die vond ik ook wel erg leuk. Wat zal ik doen?

Ook kwam ik natuurlijk de make-up tegen en ik koop er eigenlijk nooit make-up, toch was ik er nu wel nieuwsgierig naar en nam een paar dingen mee waaronder deze liquid eye-liner.
Ik heb hem 'm al uitgeprobeerd en zal binnenkort mijn mening laten weten :).

Dan zogenaamd als laatste deze twee nail art doosjes met een nagellak, een topcoat en een nagelpotje met beads er in, of hoe het op het doosje staat; caviar nails.
Ik ben benieuwd en zal binnenkort hier ook mijn mening over geven.

Nu zei ik al in het begin dat ik iets vergeten was en dat is dus nog een product van de Action ook deze zal ik bij de eyeliner in een 'review' gooien. Ik zal vast vertellen dat het de oogschaduw sticks zijn. Het was al veel te donker op zondag en ik kan maandag en dinsdag geen foto's maken omdat ik dan ook te laat thuis ben en het dus donker is, helaas.

Dit waren mijn kleine aankopen bij de Action!
Wat kopen jullie het liefst bij de Action?






1 comment: