9.2.14

HELP!

Ik ben even jullie hulp nodig!
Vandaag ben ik bezig met een 'nieuw ontwerp' maken. 
Tot ik mij bedacht.. Waarom heet mijn blog BabySaurusFashion en niet BabySaurusBeauty?
Ik doe veel meer aan beauty dan aan fashion en in de toekomst zal dit denk ik ook niet veel veranderen.
Wat vinden jullie? Wat klinkt lekkerder? Is het slim om mijn naam überhaupt te veranderen , of is het juist nu slim om de naam nog te veranderen omdat ik een beginner ben?
Een aantal vragen waarmee ik zit en graag jullie antwoord op wil!


2 comments:

  1. Ik zou dan een nieuwe blog aanmaken met dezelfde setup als deze en dan vanaf deze doorlinken naar de nieuwe blog. Zo voorkom je dat je bezoekers verliest.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik kan ook gewoon de naam veranderen. Daardoor verlies ik toch geen bezoekers?

      Delete