9.2.14

Q&A a Week



Aloa. zoals jullie in dit artikel kunnen lezen heb ik een boekje met Q&A a Day.
In dit boekje kun je elke dag een de vraag beantwoorden die boven aan de pagina staat.
Elke week zal ik een blog posten met al mijn antwoorden van de week!
Als jullie meer over dit boekje willen weten en hoe deze er uit ziet verder moet je even het artikel lezen.

Deze week begon met maandag 3 februari.
Q: On a scale of one to ten how sad are you? Why?
A: Die dag was wel een 6. Ik heb soms een hectisch leven en voelt dan ook erg zwaar aan. Dus als ik een 6 of een 7 heb is dat best een goede dag voor mij!

Dinsdag 4 februari
Q: Outside, the weather is..
A: Ik moet eerlijk zijn. Deze had ik over geslagen. Dit was toch een mooie dag?! :D

Woensdag 5 februari
Q: What are you obsessively listening to?
A: Tja nog steeds Rock 'n Roll baby! maar heel stiekem vind ik de nummers Counting Stars ook mooi en dus ook het nummer van de film Cloudy With A Chance Of Meatballs 2 heel erg leuk. Deze is van Cody Simpson met het nummer La Da Dee, zo vrolijk en zomers!

Donderdag 6 februari
Q: Are you seeking contentment or excitement?
A: Excitement vooral. Ik wil wel wat meer dingen gaan doen. En ach misschien ook wel allebei.

Vrijdag 7 februari
Q: What are three thing you have to buy?
A: Een zadel voor paardje lief. Ik kan gewoon nu, door meerdere omstandigheden, gewoon niet rijden en dat vind ik verschrikkelijk en Rowan zelf volgens mij ook.
Tweede ding dat ik graag wil is toch wel een goede camera. Lekker foto's maken voor Babysaurusfashion!
Derde ding is gewoon van alles wat met beauty en mode te maken heeft. Lekker makkelijk haha.

Zaterdag 8 februari
Q: Are you in love?
A: Niet verliefd maar wel houden van mijn lieve vriend. Wij zijn 'helaas' allang voorbij de verliefdheid fase. Ik vind verliefdheid zo'n fijn gevoel! Jullie ook?

Zondag 9 februari
Q: How late did you sleep?
A: Hoe laat ik ging slapen of tot hoe laat ik sliep vandaag?
.... Ik sliep rond 10 uur en

Dit was mijn Q&A for the week!


No comments:

Post a Comment