7.2.14

Getting a bikini proof body!

Sporten!
Vaak roep ik dat ik ga beginnen met fitness of iets dergelijks. Gewoon sporten om mijn goede en slechte energie er uit te gooien. Het is gezond voor je en met mijn eet stijl mag het ook wel. Soms denk ik waar het blijft het vraag mij dan af of ik niet van binnen dicht slib.
Nu ben ik dus echt thuis bezig met filmpjes van Youtube en wil ik nu minstens elke dag 1 video afronden.


Want nu paardrijden op een laag pitje staat helaas, doe ik dus helemaal niks meer.
Zo kan ik thuis voor m'n laptop toch nog lekker aan de gang. Hoelang ik het volhoud weet ik niet maar ik hou jullie op de hoogte!

Nu heb ik hier een aantal filmpjes voor jullie zodat jullie ook lekker bezig kunnen gaan, dit zijn de filmpjes die ik gebruik en zeer fijn zijn.
Ik ga nu toch maar even liggen denk ik. Mijn arme benen...


Deze video van fitness blender is wel erg zwaar. Tenminste voor mijn conditie wel!
Wel word er fijn gepraat en je kan het makkelijk volgen en meedoen.
Dit is dus de squat workout, goed voor de billen dames!

10 Minuten voor je buikspieren, let's go!

Flat belly burner, de o zo vrolijke en drukke Cassey Ho legt je wel uit hoe het moet!

Er zijn zoveel meer video's te vinden op het internet om je een handje verder te helpen. 
Me like's it! Ik ga meer mijn best doen om inside te sporten en ik houd jullie dus op de hoogte!
Have fun and a good work out!






No comments:

Post a Comment