5.2.14

Paris Memories Nailpolish in NO. #255 & #252

Vandaag ga ik het hebben over twee lakjes van Paris Memories in de kleur nummers 255 & 252.
Ik was laatst na school in de Douglas en ik zag een bak met lakjes voor een euro..
Dat laat je natuurlijk niet liggen als er wat leuks tussen zit. Dus nam ik deze twee beauty's mee. Wil je weten hoe ze zijn en of ik ze nog een keer zou kopen? Lees dan gauw verder

Nummer 252 is een glitter lakje met groen, roze, rood en een soort rosé goud.
Ik vind het een gaaf lakje en misschien wel mijn favoriet van de twee.

Nummer 255 is natuurlijk ook een glitter lakje met zwarte glitters en deze heeft ook echt een zwarte lak er door heen zitten. Verder zijn het gewoon fijne zilveren glittertjes. 

Bij beide glitters is het lastig om er veel uit te krijgen. Wat ik eigenlijk wel verwachte maar natuurlijk niet echt op hoopte. Ik heb meestal ruzie met glitter lakjes en de enige die mij echt bevallen en goed dekken zijn die van W7. 

Hier de swatch van de 252, ik heb deze op mijn kale acrynagels gelakt. Dekt niet goed en zou wel leuk zijn met een wit lakje bijvoorbeeld. Toch is dit mijn favoriet, lekker simpel en kan heel leuk zijn!
Dit is 1 laagje van de nagellak.

En hier nummer 255! Deze dekt wel goed en dit is nog maar 1 laagje van de lak. Ook deze vind ik leuk maar zoiets heb ik al van W7 en die dekt toch echt beter met 1 laagje. Toch valt deze niet zeer slecht tegen! 

Al met al ben ik natuurlijk zeer tevreden want dit zijn lakjes van 1 euro (in de sale). Ik heb deze dus gehaald bij de Douglas. Ik zou zeker even kijken want er zijn ook gewone lakjes voor een euro.
In deze potjes zit 11 ml. Genoeg voor nagellak in ieder geval!

Wat vinden jullie van deze lakjes?






No comments:

Post a Comment