23.2.14

Q&A A Week


Het is weer tijd voor een Q&A A Week!
Mijn dagelijkse dagboek voor vijf jaar :)

Het begon deze week op maandag 17 februari.
Q: If you could change something about today, what would it be?
A: Eigenlijk niets. Mijn oma had een mooie condoleance voor haar begrafenis.

Op dinsdag 18 februari.
Q: What's the most expensive thing you're wearing right now?
A: Ik had die dag echt totaaal geen dure aan, dus ik gok dat de prijs van het duurste item iets van 15 euro was :')

Dan woensdag 19 februari.
Q: Who is the craziest person in your life?
A: Ikzelf waarschijnlijk haha en als ik echt iemand anders moet kiezen; vriendlief.

Op donderdag 20 februari.
Q: What word did you overuse today?
A: Ehm, haha niet een net word. Fuck waarschijnlijk :')

En op vrijdag 21 februari.
Q: What is the current buzzword?
A: Waarschijnlijk schat. Ik zeg dat eigenlijk tegen iedereen die ik ken...

Zaterdag 22 februari.
Q: What was you prevailing emotion of the day?
A: Ik voelde me heel erg geliefd/verliefd op vriendlief!

Last one, zondag 23 februari.
Q: What's the most embarrassing purchase on a recent credit card statement?
A: Voedsel, voedsel en nog eens voedsel. Ik schaam me gewoon dat ik bijna niks anders koop dan voedsel!

Heerlijk vakantie! Genieten jullie er ook zo van of moeten jullie morgen weer aan de slag?



No comments:

Post a Comment