24.2.14

Picture my life | Februari *Four


Het is weer tijd voor een Picture my life deze week. Iets later dan normaal maar hier is mijn afgelopen week!

Op zondag ging ik weer aan de slag met mijn acryl nagels. Ik wou daar ook een artikel over doen maar mijn nagels zijn echt helemaal mislukt! Ik ga deze vakantie het weer een kans geven en dan zal ik er (hopelijk) een artikel over maken.

Op maandag avond voor de condoleance van mijn oma gingen mam en ik naar een strand tentje die nog open was. Het werd al donker en er was geen zee te zien door de bouw van een dijk!

't Zeepaviljoen, je kan er heerlijke koffie drinken hoor!

Jaaa, we gingen ook nog uiteten! In het hotel dan. Daar is de keuken open tot 10 uur, ik had zoooveeel honger dus het was ook echt goddelijk en niet alleen omdat ik zo'n honger had en alles wel zou eten ;).
Toen moest ik nog de MacBook air bestanden overzetten op een harde schijf. Dus om half 12 's nachts nog even gefixt. Ik was onderweg naar Katwijk hier ookal mee bezig maar toen viel de laptop uit want de stroom was op! Dit moest dan ook voor dinsdag gedaan worden omdat ik dan geen tijd had en omdat de laptop dan terug moest!

Nog gauw even een selfie in bed!

Volgende dag werden we wakker met een verassing dat we de zee konden zien! Op twee balkonnetjes van 1m2, maar dat maakte het uitzicht er niet minder op!

Dit is het gebouwen complex waar mijn oma woonde. Na de begrafenis is alle 'close-family' naar haar appartement gegaan om daar voor de laatste keer met z'n allen wat te eten en te drinken. Was heel gezellig!

Een Dodge op de terug weg! Helemaal fan van, aangestoken door vriendlief...

Op de terug weg dus en het was ongeveer 6 a 7 uur en er moest nog gegeten worden. Dus stopten we onderweg bij Haje en hebben we lekker gegeten. Moeders had de auto gewoon gepakeert op een woman only parkeerplaats! Had ik nog nooit gezien!

Toen ik thuis kwam had ik een leuke verassing! 
Mijn MacBook Pro was gearriveerd. Kon ook niet beter aansluiten anders had ik op woensdag wel een hele lange dag zonder laptop!

Ik moest donderdag wachten op broeders zodat ik met hem mee terug kon rijden naar huis. Dit is dus het uitzicht van onze kantine op school.

Op donderdag avond hebben mams en ik de boodschappen gedaan en terwijl we normaal per week, in ieder geval, meer dan 100 euro kwijt zijn, waren we deze keer gewoon maar 60 euro kwijt! Mam vond het wel nodig om budget te winkelen na al dat uiteten gaan :').

Op zaterdag was vriendlief met de kat aan het spelen! Helemaal druk. Hilarisch beest!

Ook heb ik mijn snoep pot gevuld! Deze pot kwam mee van onze oude buurman zijn troep en ik heb van de week snoep gekocht om hem een beetje te vullen! Lekker hoor!

En op vrijdag heb ik dus mijn beugel laten verwijderen en heb ik helaas drie gaatjes :(.
Ik heb gelijk die dag nog, echt 10 min. nadat mn beugel er uit was, het grootste gaatje laten vullen en nu moet ik nog een kleintje en nog eentje in mijn dode kies. Dus dat valt dan weer mee!

Hoe was jullie week?




No comments:

Post a Comment