16.2.14

Q&A A Week

Let's review my week met een nieuwe post van Q&A A Day!

De week begon op maandag 10 februari.
Q: If this day was an animal, which animal would it be?
A: Om eerlijk te zijn had ik de vraag niet goed gelezen en dacht ik dus dat de vraag was van welk dier ik zou willen zijn.
Dan zou ik toch antwoorden een schildpad haha. De dag was zo lang en saai op school. Blegh!



Dan dinsdag 11 februari.
Q: How did you get to work today?
A: Nou geen werk maar school voor mij.
Ik ging om 8 uur met broeders mee naar onze school, en kon dus een uur later weg en een uur langer blijven liggen.

Op woensdag 12 februari.
Q: What is your biggest obstacle right now?
A: HUISWERK! Ik kan mijn hoofd er gewoon niet bijhouden!

En op donderdag 13 februari.
Q: What's your favorite question to ask people?
A: Hele lastige, want ik wil graag alles weten haha, ik gok dan maar op een vraag.
Waar je vandaan komt! (niet zoals in waar je woont dan he)

Vrijdag 14 februari a.k.a valentijnsdag.
Q: Did you kiss someone today?
A: Yes, of course! Mijn lieve boyfriend natuurlijk!

Zaterdag 15 februari.
Q: Write down the cure for a broken heart.
A: Heel toepasselijk of juist niet op de dag na valentijnsdag haha..
Ik zou zeggen je vriendinnen en als je er niemand mee wil 'belasten' (niet heel erg goed als je dat denkt) maar dan moet je vooral aan jezelf denken! In elk aspect als in je levens stijl maar ook als je even lekker los wil gaan vooral doen, maar zorg ervoor dat je niet doorslaat natuurlijk. Wel jezelf blijven :).

En als laatste Zondag 16 februari.
Q: What was the last performance or concert you went to?
A: Dat zal het theater concert zijn van Racoon samen met schoonzusje. Ik hield totaal niet van Racoon maar wauw wat zijn ze goed in real! Zo muziek luisteren op iphone vind ik nog niet zo maar als ik weer naar een concert van ze mag; HEEL GRAAG!

Dit was mijn Q&A Week! Morgen weer een picture my life met een mini kletspraatje!
See you tomorrow!


2 comments:

  1. LEuk om te lezen X Ik volg je nu op bloglovin ! XO

    ReplyDelete
  2. Jeeeej Racoon! Haha x

    ReplyDelete