17.2.14

Picture my life | Februari *three

Weekly picture my life!
Deze week was een normaal weekje en as usual niks bijzonders!
Een minder leuk nieuwtje is dat mijn overgroot oma is overleden op woensdag. Met een leeftijd van 98 jaar! Verder ben ik naar voet reflex geweest en heb ik mijn haar laten verven bij de kapper en ben ik zaterdag naar de film geweest!

Ik zou daar zelf heel blij mee zijn, als ik de leeftijd van mijn overgroot oma überhaupt zou halen. Toch is het wel heel sneu en ga ik, ondanks dat ik haar niet zo heel vaak zag, toch naar haar begrafenis morgen.
Wij, mijn family, zagen haar niet zo vaak omdat ze in Katwijk Aan Zee woonde en voor ons is dat nogal een stuk rijden vandaar dat wij haar niet zo vaak zagen. 
Vandaag ga ik al met moeders naar katwijk, vanavond is de condoleance rond 7 uur en gaan we dus rond half 4 rijden. Het is met de spits rond de 2,5 uur rijden dus ik zit dan nog wel even. Dan blijf ik slapen in Montfoort en op dinsdag rond 11 uur is de begrafenis die natuurlijk een aantal uur duurt. Dan moeten we wachten tot alle gasten weg zijn en dan gaan we met de dicht bijstaande familie van mijn oma naar haar flat. Daar gaan we voor de allerlaatste keer gezamenlijk eten en drinken waarna we weer naar huis gaan. Dus lange dag! 

Verder wou ik ook nog even vertellen dat ik nog steeds een keel ontsteking heb en er niet heel erg veel uit komt helaas! Morgen komt er voor de verandering een post online en eigenlijk wou ik daar een filmpje neerzetten maar aangezien ik geen stem heb gaat dat niet lukken helaas! 
Dinsdag krijg ik ook mijn laptop binnen! Yeey! En vrijdag gaat mijn onderste beugel eruit en dat betekent dan dat ik helemaal beugel loos ben :D.

Enough said! Hier mijn foto's van de week!

Ik vond deze hilarische foto op 9GAG, gewoon een woorden bord en dat je een scheldwoord kunt samen stellen :')

Op maandag maakte ik deze foto van de Louis Vuitton tas van Ashley van Beuatyparisienne.
In onze pauze at school :).

Op maandag avond krulde ik mijn haar waarna het gewoon drie dagen bleef zitten! Ik hoop dat ik binnenkort een turorial kan filmen hoe ik dit doe oh en btw, ik kijk wel heel pissig, hèhè. Duurde ook wel erg lang voor ik klaar was trouwens!

Eten gekookt op dinsdag, hoort er ook bij!

Zakje chips op woensdag. Ik heb nu dus lange dagen tot half 5 op woensdag maar daar komt dus ook bij dat ik in Meppel bijna een uur moet wachten op de bus. Ik was al chagrijnig maar toen was ik er echt klaar mee..

OREO! Helemaal aan verslaafd! Echt heel erg, zo lekker !

Op vrijdag had ik een leuke dag! Het begon om 10 uur met mijn afspraak voor voetreflex. Altijd pijnlijk helaas. Als je meer wilt weten over mijn voetreflex let me know dan schrijf ik er een keer een artikel over!

En ging ik naar de kapper! Ik schrok me rot toen ik aan de kapper vroeg wat ik het beste kon doen als ik het wou laten verven.. Zodra ze een pluk haar omhoog hield zag je drie balken met kleuren! Eerst mijn eigen kleur bruin, toen een balk lichtbruin en de rest van mijn haar blond! 
We gingen naar Meppel omdat moeders een nieuwe coup wou, die is serieus van bruin stijl en sluik haar naar permanent rood en korter haar gegaan! Dus toen zij halverwege was vroeg mam, wil je je haar ook verven dan? En toen zat ik daar! In totaal zijn we gewoon 5 uur bij de kapper geweest...
Binnenkort zal ik wel een foto posten, of gewoon in de volgende picture my life ,met mijn nieuwe kleurtje want ik ben dus weer blonder!

Hierna zijn we dus bij de V&D gaan eten, dit was rond zeven uur. Pff wat een dag! Wel leuke dingetjes gekocht nog want ik kwam er achter dat we ineens een Big Bazaar hadden! Dat artikel, new in, komt dinsdag online!

Dan is het alweer zaterdag! Ook de dag van een klein ongelukje..
Ik was bezig met de paarden stallen mesten en reed de kruiwagen naar achteren. Tot mijn pink tussen de kruiwagen en het tussen schot van de stallen zat. Met mijn keel ontsteking kreeg ik al haast geen lucht met die snoei harde wind en ik was dus al een beetje aan het hijgen, gooi er huilen en dus andere ademhaling bij en flinke vermoeidheid en stress en je gaat hyperventileren! Heel eng. Pink dik en blauw. Moet zeggen dat het uiteindelijk nog best mee viel en doet ook alleen zeer als ik hem stoot!

Die avond ben ik met vriendlief, broer en schoonzusje naar de film geweest. Broeders en zusje naar The Wolf of Wallstreet, had ik al gezien en vond het een verschrikkelijke film, en vriendlief en ik naar The Monuments Man! Wat een toffe film zeg! Een aanrader!

Tadaaa zei ik tegen schoonzusje over whatsapp! Haar oplaadbare batterij gevonden van haar camera die ik een aantal weken geleden mocht lenen.

Ik ging zaterdag nog aan de slag voor de post van gister; Q&A A Week!

Al laatste at ik gister ochtend een tosti met spek en brie! Heeerlijk!

ik heb dus best een zware week voor de boeg maar op vrijdag heb ik wel lekker vakantie!
Hebben jullie al vakantie of moeten jullie ook nog een weekje?






No comments:

Post a Comment