19.2.14

Food | Wraplicious!

Deze post is een food artikel en dit is het meest makkelijke recept dat er bestaat. Dat komt omdat ik gewoon dingen uit de kast heb gepakt die mij lekker leken en samen een geweldige combo, en dit is aardig gelukt! 
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en uitproberen natuurlijk, have fun!

Alle benodigdheden op bestek na!
1. Katenspek, dit hadden we toevallig nog!
2. Brie, deze is van de Aldi
3. Pesto, deze is volgens mij ook van de Aldi
4. Snoep tomaatjes, ook van de aldi!
5. Tortilla wraps met kruiden en knoflook, as you can see van de Jumbo!
Ik heb letterlijk dingen gepakt die nog in huis lagen en dat is zo leuk van experimenteren met eten :).

Smeer met de achterkant van een lepel wat pesto op de wrap.

Snij de tomaatjes door vieren en leg deze verdeeld over de wrap.

Een plakje spek er boven op en snij wat stukjes brie af en leg deze er boven op.

Even opwarmen in de magnetron voor 20 seconden,

dan heb je een lekkere warme wrap, en dus de laatste stap: Eten!

Eet smakelijk :)


1 comment:

  1. Super leuk artikel, het ziet er echt super lekker uit<'3

    ReplyDelete