21.2.14

Grootmoeder, beugel, naar de film, MacBook and a NEW HORSE?!


Ja, gewoon weer even gezellig lullen!


Vandaag ben ik, misschien als je dit leest zelfs, naar de tandarts om mijn beugel er uit te laten halen!
Dan ben ik rond negen uur in de ochtend helemaal beugelloos, me is very happy with that. Maar nu ik  dit typ ben ik een beetje gespannen voor het er uit laten halen omdat de vorige keer toch wel erg veel zeer deed.. Helaas.
Moeders moet voor twee oppervlakkige gaatjes en ze is als de dood voor de tandarts. De poor thing.
Oftewel dat word lachen hèhè...

Afgelopen week ook genoeg gedaan. Zaterdag ben ik naar de film The Monuments Man geweest en ik vind em geweldig! Ik zal zaterdag een review hiervan posten dus pas wel op; spoiler alert!

Zondag heb ik niet veel gedaan behalve dat ik te horen heb gekregen dat ik er waarschijnlijk een paardje bij krijg! Een mooie fries wel te verstaan.
Onze oude buurman van 81 inmiddels gaat weer verhuizen (a.k.a. the man is loaded!) en heeft veeeeele en ook mooie spullen. Mijn broer en vriend helpen hem met opruimen en nu zijn ze dus al een paar zondagen bezig om het huis en de schuren op te ruimen! De lieve man komt ook wel eens langs en had hij het over zijn kindje; Jelle (paard dus he). Toen hij onze buurman nog was fokte hij friezen en had hij er een stuk of zes. Waarna hij verhuisde naar Duitsland verkocht hij ze allemaal behalve Jelle. Nu hij weer gaat verhuizen heeft hij geen ruimte meer voor t beestje. Toch is hij verknocht aan het dier en wil hem graag zo vaak mogelijk bezoeken. Waar kan dat beter dan bij ons?! 
De enige twee puntjes zijn dus dat hij voor eind maart het huis uit moet, het paard dus ook en dat wij niet genoeg land voor drie paarden beesten hebben.. Opzoek om een landje te huren. Onze derde stal moet leeg (staat vol met brand hout),misschien dat het zoldertje in de veeschuur er uit gesloopt moet worden en er moet nog een schot aan de voorkant van de stal worden gemaakt.. 
Ook zijn er genoeg dingen die ook, heel belangrijk, gedaan moeten worden.

Op maandag en dinsdag had ik, zoals jullie waarschijnlijk wel weten, een begafenis van mijn overgrootmoeder en ik zal zeggen dat het een mooie dienst was, emotioneel natuurlijk en een mooi afscheid genomen van een geweldige moeder.
Om eerlijk te zijn hebben oma, mam en ik er het beste van gemaakt. Hebben last-minute (zie; 9 uur in de avond) hoteletje geboekt aan zee, was geen zee te zien door de dam aanleg, en zijn best vaak uit eten geweest!

Wat een fijne 'verassing' was, toen ik thuis kwam op dinsdag, dat mijn laptop was gearriveerd!
Mijn geliefde MacBook Pro met 8 GB is een heilig voorwerp op dit moment. Ook waar ik dit artikel nu op typ.. Me is in love!

Verder heb ik nu lekker vakantie!! Ga ik ook wel van genieten en vooral met huiswerk.. Zucht.

Hoe gaat het met jullie?





No comments:

Post a Comment