9.1.14

TAG | Mijn Liebster Award!

Oh spannend! Ik ben genomineerd voor een Liebster Award!

Ik ben genomineerd door Janneke van Ik over....
Daar wil ik haar natuurlijk voor bedanken en ik heb zin om de vragen aan te gaan!

Er zijn een paar regels als je deel neemt aan deze award:

Noem degene die jou heeft genomineerd.
Beantwoord de elf vragen van degene die jou heeft genomineerd.
Nomineer zelf negen bloggers met 200 volgers of minder.
Stel deze bloggers elf vragen.
Breng de genomineerde bloggers op de hoogte.

Goed, degene die mij genomineerd heeft heb ik al genoemd en zij heeft dus voor mij
elf vragen bedacht die ik nu met alle liefde ga beantwoorden!

1. Hoe kwetsbaar durf jij je op te stellen en waarom?
In principe ben ik een open boek. Soms vertel ik misschien wat te veel, maar ik vind het niet erg om over lastige situatie's te praten.. De andere keer kan ik heel ingenomen zijn en moeten mensen mij met rust laten en horen ze later wel wat er aan de hand was. Dat doe ik dus wel, vertellen wat er met mij was, anders krijg ik het gevoel dat ik mensen afstoot, (dat komt diep van binnen dus, ha). Zeker als ik straks de opleiding SPH wil gaan doen moet ik mij kwetsbaar gaan opstellen en is het dus wel een pluspunt dat ik er 9 van de 10 keer er geen probleem mee heb!

2. Wat is het spannendste wat jij ooit gedaan hebt en hoe vond je dit achteraf?
Pfoee, goeie.
Misschien wel schattig maar ik heb ooit iets gestolen, een mascara geloof ik, toen ik 12/13 was en ik kan je vertellen dat ik er zoveel spijt van had dat ik, toen mijn mam mij op kwam halen bijna hyperventilerend van het huilen,  dit tegen haar vertelde. Ik had dit samen met een vriendin gedaan en zij heeft het de volgende dag stiekem terug gelegd. Bah, wat voelde ik mij verschrikkelijk!

3. Ben jij een auto of OV mens, waarom?
Niet heel lastig een OV mens. Puur omdat ik een student ben! Ik zou heeeel graag een auto mens willen zijn, maar ach dat komt wel niet veel haast mee + OV is schoner in het milieu en er kunnen meer mensen mee, geen files en frustratie's.. Hmm... misschien wil ik toch graag OV mens blijven!

4. Wat is jou grootste guilty pleasure en durf jij hier in het echt ook over te praten?
Nou als iemand dit artikel heeft gelezen ja, dan durf ik er zeker over te praten! Echt heel slecht maar dat is dus fituur eten. Ik ben stiekem dus verslaafd er aan en heb ik er 9 van de 10 keer echt zin in.
Ik minder nu wel een grotendeels, maar het is best lastig. (Chocola is een gedeelde eerste plek maar welke meid heeft dat nou niet als guilty pleasure).

5. Hoe ga jij om met onbeantwoorde liefde?
Ha, gewoon niet! Eigenlijk nog niet echt meegemaakt ook. Wel dat ik een jongen leuk vond maar hij vond dan ook andere meiden leuk.. Ja is jammer maar ik zat altijd wel een beetje achter de jongens aan. Ik durfde nooit op date's maar een beetje aandacht was altijd wel fijn! Dat jullie niet een verkeerd idee van mij krijgen ;).
Nu maak ik me daar ook niet veel zorgen meer om want in April heb ik alweer twee jaar met mijn vriend!

6. Van welke aankoop heb jij het meeste spijt gehad?
Een Wii spelletje: The sims 2 :').
Ja echt, toen ik nog begin middelbare school zat wou mijn mam dat ik leerde omgaan met geld (ik heb er uiteindelijk dik 4 jaar overgedaan om te leren sparen) er stond er geld op mijn rekening om een bus abbo te halen van mijn huis naar school, dit was 22 km dat is namelijk ongeveer een ander half uur fietsen. Tja en dan koop je natuurlijk i.p.v. van een bus abbo een stom spelletje! Heel erg spijt van gehad en tot op de dag van vandaag (wel leuk spelletje trouwens!).

7. Waartegen heb jij ja gezegd, wat achteraf een hele grote nee was?
Mijn aller eerste date! Wat was dat verschrikkelijk! Ik heb wel wat vriendjes gehad maar nooit van te voren gedatet, ik was gewoon altijd eerst vrienden. Dood eng vond ik het, de volgende dag was die jongen alweer terug bij zijn ex, niet echt een zelfbooster dus..

8. Wat zou jij willen veranderen aan jezelf en waarom?
Mijn luiheid. Ik kan een enorm harde werker zijn maar er zijn ook vaak dagen dat ik mijzelf echt onder m'n reet moet schoppen wil ik iets gedaan hebben. Net zoals mijn diploma behalen van het VMBO. Ik had er ongelofelijk laks over gedaan echt met de pet er naar gegooid. Ik heb mijn diploma net gehaald; wel gehaald, niet gehaald, wel gehaald, niet gehaald en uiteindelijk wel gehaald. Door een vak was het wel mogelijk en toen weer niet, mijn eindlijst is zelfs naar de examen commissie in Groningen geweest! Ik moet mij zelf meer motiveren en beter mijn best doen, want als ik iets doe moet ik het goed doen en het afmaken van mijzelf dus ik kan het wel! Hierdoor zou ik gewoon meer dingen in mijn leven kunnen bereiken.

9. Wat is je favoriete muziek?
Hmm, misschien toch een guilty pleasure. Ik houd dus heel erg van Rock 'n Roll. Wel de oude nummers dus zoals AC/DC, Ramones, Guns 'n Roses, Dire Straits & Bon Jovi bijvoorbeeld. Begrijp mij niet verkeerd ik hou ook van de nummers van deze tijd zoals Avicii etc. maar tegenwoordig word er niet veel zinnige muziek uitgebracht.
Ik voeg daarom ook geen muziek video bij omdat ik écht geen favo muziekje heb!

10. Als jij een smaakje thee zou zijn, welke zou je dan zijn en waarom?

Wat een grappige vraag! Ik hou wel van thee en lekker met een dekentje op de bank kruipen.
Ik zou denk ik de smaak vanille zijn. Is lekker neutraal, niet te veel poes pas en maakt zich nergens druk over. Niet dat dit verluid naar mijn karakter en naar mijn laten en doen, maar ik zou dit wel willen zijn!
Een lekker chillend theetje haha.

11. Als jij een beroemdheid mocht kiezen, en deze voor een week zou zijn. Wie zou je zijn en wat zou je doen in die week?
Heel lastig! Aan de ene kant is het tuurlijk geweldig alle aandacht, geld en roem en toch lijkt het mij niet echt iets. In ieder geval niet als je beroemd bent als popster of zoiets dergelijks, doe mij dan maar iemand die stijl heeft en zich niet gauw van de kaart laat brengen. Ook iemand die misschien camera schuw is en vaak uit de roddel bladen weet te blijven.
Ik vind Rachel Zoe natuurlijk daar één van ze heeft een druk leven, lieve man en waarschijnlijk twee geweldige zoons. Alle mode dingen om haar heen maar toch hoor je niet vaak iets van haar.
Er zijn ook een aantal gentleman's die dat ook hebben, kan alleen even niet op de namen komen..

Jeetje, heb nu wel last van mijn vingers, maar wat een top vragen!

Nu is het natuurlijk aan mij om negen bloggers te nomineren:

Ik heb als eerste mijn lieve vriendinnetje Ashley genomineerd van Beauty Parisienne, als tweede heb ik natuurlijk Janneke genomineerd van Ik over... want ik wil haar ook graag deze vragen stellen, ten derde Nicolien van Beauty Addict, ten vierde Emma van Polish or Urban, als vijfde Anca van DarknTwistyNails, als zesde Daisy van Green Daisy's, als zevende Fieke van Moopolish, als achtste Rianca van Riancaa.nl en last but not least Sara van This is not an other blog.

Hier mijn elf vragen aan jullie:
1. Waar zie je jezelf over 3 jaar? en wat heb je dan bereikt?
2. Ben je altijd je zelf en hoe laat je dat zien?
3. Heb je een groot geheim, en blijft dit een groot geheim of geef je je nu bloot? Of tipje van de sluier?
4. Papieren boek lezer of lees je liever op een E-reader? en waarom?
5. Ben je een meisjes-meisje of een jongens-meisje? Tell us why!
6. Liever snacks of gezond?
7. Wat was je slechtste date ooit, en waarom?
8. Chaotisch of georganiseerd?
9. Wat doe je het liefst op een zondag?
10. Als je een wereld stad zou kunnen zijn, welke stad zou je dan zijn en waarom?
11. Waar heb je echt spijt van gehad? (mag over alles gaan).

Ik wens jullie veel plezier en typ succes met deze vragen, ik ben benieuwd!



No comments:

Post a Comment