10.1.14

Beauty | Make-up favorieten Budgetproof

Vandaag laat ik graag aan jullie mijn make-up favorieten zien.
Toen ik ze uitkoos viel het mij wel op dat het echte budget producten zijn, vooral essence dan.
Daarvoor doe ik het dan ook! Budget producten en goede producten zijn een uitkomst voor een student zoals ik!
Wil je wat ideeën opdoen voor de budget dingen die ik heb? Lees dan vooral verder :)

Op mijn gezicht gebruik ik deze twee toppers.
Een Catrice All Matt plus. Ik heb ook de Photo Finish van Catrice maar deze staat bij mij toch iets lager aan de favorieten lijst.
Dit zijn ook echt mijn winter foundation's, terwijl ik meer geld zou moeten uitgeven aan winter foundations dan aan de zomer foundations, doe ik dat op de één of andere manier toch niet. Best stom eigenlijk.. Ik zal het proberen om te draaien!
Daarnaast ligt de Garnier Roll-On. Deze is helaas niet meer te koop vanwege de CC-crèmes en dat vind ik echt heeel jammer. Als iemand deze nog nieuw heeft liggen of heeft zien liggen, neem ajb contact op! 
Ik ben dus super fan van deze, de Roll-On is gewoon een concealer met cafeïne, lekker fris in de ochtend en worden mijn ogen ook een beetje wakker van. Deze koste toen met korting 9,99 en in de kleur No. 02. De foundation heb ik in de kleur Nude Beige No. 020. Deze kost 6,99

Met mascara doe ik eigenlijk al een aantal jaar het zelfde. Een iets duurdere en één super cheap product.
Zoals ik deze twee nu gebruik zijn de Maxfactor Clump Devy (in de sale 9,99 ong.) en de Essence I Love Extreme (uit mijn hoofd 2,99), crazy volume mascara. Allebei in de kleur zwart. Eerst mijn wimpers krullen dan als eerste de goedkope van Essence en daarna gelijk die van Maxfactor.
Geweldig combi's zijn dit. Soms wissel ik het af met iets duurdere mascara's maar waar het op neer komt is dat ik altijd super lange en gespreide wimpers heb!


Lievelings blush! Ik heb nooit veel blush op maar meestal gebruik ik die van de Hema.
Ik heb hem overal mee naar toe gesleept en dat is ook wel te zien aan de verpakking.
Het is een fijne blush met een goede peachy kleur, wel gebruik ik deze met een Hema blush brush anders werkt het niet zo goed.
Deze blush is in de kleur Blush Dark No. 03 en kost 5,50
Och helemaal verliefd! Ik was al langere tijd opzoek naar een eyebrow set. 
Daarvoor gebruikte ik vaak een potlood maar ik kon nooit echt mijn kleur vinden dus gaf ik het op.
Tot ik dit schatje tegen kwam! De meest lichte kleur is echt ´mijn´ kleur. De donkere kleur gebruik ik ook wel eens als ik voor een heavy look wil gaan. Zoals je ziet zit er ook een borsteltje+kwastje bij en een pincet. Er zit ook een spiegeltje bij, die gebruik ik eigenlijk liever niet. Vind het erg lastig om die er bij te gebruiken. Deze kit koste rond de 3,99.
Ik ben lipstick fan! Bij mij vind je niet gauw een lipgloss. Of deze moet niet plakken zolang je die op hebt..
Nee doe mij maar lipsticks! Ik ben altijd opzoek naar leuke kleurtjes en verschillende kwaliteiten.
Deze twee zijn van L'oreal Paris, Caresse No. 301 Dating Coral en kost 12,99(sale)  & Rimmel London, Kate No.112 Rossetto en kost 9,99. Één hele lieve roze kleur van L'oreal en een heftige bordeaux rode van Rimmel.

Binnenkort een review over deze twee!

Tja, ik wist niet hoe ik het anders moest noemen; Detail en dat is het ook wel.
Een eyeliner en een highlighter/concealer.
Toevallig, weer allebei van Essence. De eyeliner heb ik een review over geschreven dit kun je hier lezen.
De highlighter was ik eerst niet zo'n fan van. Plakkerig en deed niks. Niks is minder waar!
Plakkerig viel toch mee en nu ik deze gebruik als highlighter i.p.v. een concealer ben ik er helemaal verliefd op! Het geeft een mooie glow op de cheekbones!
De highlighter van Essence is in de kleur Soft Nude No. 03 en kost 1,99. Essence eyeliner pen is in de kleur Deep Black en kost 2,99

Dit waren mijn make-up favorieten! 



Zat er iets tussen wat ook jou favoriet is?



1 comment:

  1. Leuk geschreven zeg! En dan die Garnier Roll-On.. Boeoeh, een pijnlijke herinnering aan mijn wanhopige zoektochten in elke Kruidvat, Da en Etos. Niet meer te koop inderdaad. En ik was ook groot fan!

    Gebruik nu vooral BB-cream (ook van Garnier). Maar mis de wakkere oogjes nog steeds..

    ReplyDelete