11.1.14

Beauty | Gezichtsproducten + een kletspraatje

Goedemorgen!
Altijd leuk om voor uit te schrijven en alvast een fijne dag te wensen terwijl het avond is als ik dit schrijf.
Ik wou even een paar facts laten horen waar onder dat ik geen stage meer heb!
Volgende week ben ik ook nog vrij en dat betekent dat ik in totaal een maand vakantie heb. Geloof mij, leuk en aardig, maar doe mij maar school! Ik ben dat vrij zijn helemaal zat!


Ook was het een foutje dat ik examens moest maken, heel raar, en ik ben afgelopen donderdag met een vriendinnetje van Beautyparisienne, Ashley, wezen winkelen in Almere, super gezellig en daar zal nog een post van online komen. Morgen ga ik met moeders kijken naar een tweepersoonsbed (EINDELIJK, met je vriend in een twijfelaar elke nacht is geen pretje) en ook gewoon lekker rondneuzen in kringloopwinkels.

Vandaag ga ik het hebben over mijn dagelijkse gezichtsverzorging en hoe meer jullie gaan lezen hoe meer je zult zien hoe lui ik daar in ben.
Ik schaam mij er wel een beetje voor maar hier toch een post, zo kan ik later terug kijken en hopelijk dat het dan verbeterd is! Have fun!

Make-up remover, ik heb een gevoelig huidje en zeer gevoelige ogen en altijd opzoek naar producten die mij goed zullen doen, zoektocht is zeker nog niet afgelopen. Van alles geprobeerd mijn max. uitgave aan een make-up remover is 15 euro geweest, maar ik ben het nu zo zat om met pijnlijke en tranende ogen in bed te stappen na het verwijderen van make-up. Dat ik nu ook voor duurde producten wil gaan, anybody tips?

Reinigen van de huid, schaam schaam. Ik doe dit eigenlijk niet, alleen als ik mijzelf er naar toe zet! 
Ik gebruik dus deze reinigingsmelk van de Aldi gewoon omdat ik het eigenlijk nooit gebruik en wel zou moeten want ik merk dat als ik mijn huid goed schoonmaak en cremépjes smeer dat het zichtbaar beter word. Wel ben ik fan van mijn ochtend refreshner, een cleanser voor in de ochtend van Oriflame waar ik het in dit artikel over had. Fijn product en laat mijn huid, na opbrengen en afspoelen, lekker fris achter!

Mijn dagcrème is van L'oréal Triple Active gevoelige huid.
Niks op aan te merken, ik ben zeer weinig nodig en is lekker fris en zacht!

Mijn nachtcrème is ook van L'oréal Triple Active en is voor alle huidtypen. Het is een fijne crème waar je ook niet zo zeer veel nodig bent en is lekker smeuïg.
Toen ik bij de Etos was hadden ze alleen deze staan en ik zocht eigenlijk iets voor de gevoelige huid, ik wou dat die mevrouw mij er op had gewezen dat er ook een gevoelige huid lijn er van was.. Deze had ik dus eerder dan de dagcrème en hij beviel wel erg goed dus ik heb er verder geen spijt van omdat je in de nacht niet voor veel schadelijke dingen word blootgesteld. 

Dit is dus alles wat ik gebruik! Hebben jullie nog tips of dingen aan te merken wat jullie graag gebruiken, dan hoor ik het graag!

No comments:

Post a Comment