12.1.14

Acrylic Nails + Review Maybeline f.s. Porcelain Pink

Weer een acryl foto 'tutorial', meer een post dat jullie kunnen mee kijken hoe ik dit doe want niet iedereen heeft thuis de spullen staan om acryl te zetten. Maar deze keer is er he-le-maal niks bijzonders aan want mijn nagellak verslaving neemt toe en ik wil dus lekker veel nagels lakken. Het lakje die ik in deze post op heb is er al weer af en een nieuw lakje heeft de plaats in genomen van het candy roze!
Veel plezier!

We beginnen weer lekker van voor af aan en dat betekent weer vijlen, vijlen, vijlen! Ik heb gelukkig de elektrische vijl van mijn 'schoonmama' mogen lenen, maar ik heb een top deal gevonden op Ebay. Ik heb een elektrische vijl met 35 verschillende kopjes, en meer dan 40! schuur rolletjes op de kop weten te tikken voor 17 euro! Goedkoper kan niet toch!
Er komt nog wel een foto als het eindelijk binnen komt, eind deze maand (I hope).
Back on topic: op mijn wijs vinger ben ik al bezig met vijlen zoals je kunt zien.


Dit is halverwege/bijna klaar. Zie je hoe lang mijn nagels zijn! Als je acryl en nagellak op hebt lijkt dat helemaal niet zo lang, zie bijvoorbeeld de volgende foto voor mijn duim waarbij ik de langste nagel had.


Tadaa! Echt heeel lang. Ik heb mijn nagels nu ongeveer op gelijke lengte gevijld. Dit was gewoon bijna de helft van mijn duim nagel en nog zijn mijn nagels erg lang, zie volgende foto.


En hier het eind resultaat! Saai he? Ik heb dus gewoon een cover pink(acryl) er weer op gedaan zoals gewoonlijk en toen ben ik gaan lakken (sorry voor de slechte foto). Dan heb ik ook gelijk de review van de porcelain pink. Zie hier onder de review ;).


De Maybelline Forever Strong in Porcelain Pink. Daarnaast staat de kleur Cloudy Grey en deze review kun je in dit artikel lezen.


Allereerst vind ik de kleur ge-wel-dig mooi! Heel zoet, licht roze.
Helaas zijn er ook flink wat min punten aan, hij dekt een stuk minder dan de cloudy grey en is plakkeriger dan de andere lak. Ik had gewoon wat meer moeite om deze op te brengen en dus na de geweldige cloudy grey was dit dus nogal een tegenvaller.


Misschien had ik er ook meer moeite mee omdat ik geen goede 'ondergrond' had voor de nagellak, mijn acryl nagels had ik natuurlijk net gedaan en ik ben mijn blokvijl kwijt en dat is zo jammer want met die vijl maak je alle grove schuur lijntjes heel fijn en worden mijn acryl nagels dus heel glad! Ik had ook geen top coat gebruikt zoals ik normaal wel doe, dus dat is denk ik ook wel één van de redenen.
Maar al met al is het de mooie kleur waard, ik had deze lak al met een gokje bij mijn nagellak favorieten gezet vanwege de kleur en dit is ook helemaal goed gegokt!
Als jullie deze lakjes nog vinden bij de Action, zeker kopen!
Dit lakje koste bij de Action 2,29.

P.s. Sorry voor de slechte foto's, was niet een beste dag om foto's te maken blijkbaar :').


 Vinden jullie mijn acryl nagel posts leuk?

3 comments:

  1. Mooie nagellak, wat tof dat 'ie van de Action komt! Zou je niet zeggen als je hem zo op je nagels ziet. Blijft 'ie nog een beetje lang zitten of niet?

    ♥ Saskia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja er was een tijdje dat ze oude Rimmel en L'oreal spulletjes verkochten. Deze blijft inderdaad wel goed zitten maar niet 7 dagen lang zoals er op het flesje staat. Misschien wel met een goede topcoat maar ik lak mijn nagels best vaak in de week dus vind ik het ook niet nodig!

      Delete
  2. Pssst. Om de nagellak lang te laten zitten kan je het beste een goede basecoat gebruiken.

    ReplyDelete