13.1.14

Picture my life | Januari *two

Het is weer maandag en dus weer tijd voor een Picture my life!
Wanneer dit artikel online komt zal ik aan jullie denken als ik mijn bed langzaam uit zal rollen, hehe er zit toch een beetje voordeel aan zo'n lange vakantie. Ik houd niet van uitslapen dus daar zal ik jullie niet mee pesten maar ik zal jullie wel even een kijkje geven wat ik gedaan heb afgelopen week!


Mijn vriend en ik zijn gek op stokbrood met brie en spek , Hmm heerlijk!

Mijn lieveling's cat en de enige die ik kan uitstaan, want ik houd echt niet van katten verder, mijn kleine Sam! Het is zo'n lekker dier en hier zie je ook wel hoe chill beestje dit is ;).

Mam vond een oud tafelzeil, blegh maar ach het is wel beter dan de tafel die er onder zit!

Ik kwam er achter dat ik een peesknobbeltje heb zoals op de tekening maar dan bij mijn ring vinger, helaas kan ik nu niet meer de ring die ik van mijn oma kreeg om :( Dat is namelijk ook de boosdoener van dit hele verhaal!

Een rustige make-uplook van het Sleek palet, ik ben verliefd op deze kleuren!

Een smiling selfie van Instagram! Ik ben toch zo blij dat de bovenste beugel er uit is.

Afgelopen donderdag lekker wezen winkelen in Almere met vriendinnetje Ashley!

Fan van vele geurkaarsen en nu wissel ik deze twee af, een lekkere rode vruchten geur en een iets sterkere kersen/bessen geur. Altijd aan als ik aan het bloggen ben, houden jullie ook zo van geurkaarsen?

Wat een verassing toen ik donderdag van het station gehaald werd! Moeders heeft een auto van de zaak gekregen, geweldig!
Zaterdag ben ik dus de hele dag met moeders weg geweest naar Assen opzoek naar een breder bed voor mijn vriend en mij.
Dat betekende alleen dat mijn bureau en kastjes er uit moesten en een plekje in mijn 'kledingkamer' kregen.
Ik wil ook wat meer vaart zetten achter mijn inloopkast project maar dit zal iets anders verlopen omdat ik er ook een studeerkamer/kantoortje van wil maken.
Binnenkort hier meer over.
Met al mijn ongeduld moest het bed natuurlijk wel die dag nog in elkaar, dit ding is echt giga en dit is dan ook mijn hele kamer! Er past echt niks meer bij, ik kan er nog langs lopen en thats it! Maar oh, oh wat ben ik verliefd op mijn bed, gekocht bij de matrasconcurrent en omdat deze winkel er uit gaat kocht ik dit bed voor maar 150 euro! Het is een massief houten bed en echt goede kwaliteit, anders was ik langs de IKEA gegaan voor een habbibabbie bed. Ik blij dat mam en ik !8! winkels waren langs gegaan voor bedden!

Gister ging ik op verjaardagsvisite van mijn lieve neefje die zes werd. Oftewel op naar Utrecht, het was een gezellige dag in ieder geval!

Hoe was jullie week?


No comments:

Post a Comment