8.1.14

Dream Cream from Oriflame

Vandaag ga ik het hebben over de Dream Cream van Oriflame!
Een heerlijke geur komt je tegemoet als je het dopje van de tube afdraait.
Oriflame staat bekent om hun milieu bewuste en vriendelijke wijze van werken en samenstellen.
Mijn tante heeft voor dit product gewerkt en daarom hebben wij ook nog (oudere) producten in huis liggen, die van mij moeder zijn.
Ik ben erg fan van hun producten en nu ga ik jullie laten zien wat ik van deze crème vind.

De verpakking vind ik een erg frisse kleur hebben ook de naam Dream Cream is in een mooi lettertype!
Het is niet een grote verpakking, die ik heb, deze tube is een tube van 30 ml.
De geur is een heerlijke geur van cocos gemengd met een standaard huid product geur, beetje lastig uit te leggen maar het ruikt goddelijk.
De crème is niet vet en niet dik, nadeel is wel dat er parabenen in zitten. Ik hou er niet zo van en ik probeer het eigenlijk zoveel mogelijk te vermijden zoals in mijn shampoo bijvoorbeeld.

De substantie van deze hand crème is een beetje glibberig. Dat is aan de ene kant onhandig (want het glijd overal heen op je vingers) maar aan de andere kant trekt deze crème heel erg goed in, je houd er geen plakkerig gevoel aan over en je ziet wel gelijk verschil bij een droge huid.
Ik gebruik hem nu een paar dagen en het bevalt mij prima.
In de winter tijd, ook al is het best warm buiten, ben ik echt wel een goede handcrème nodig.
Het is dus een prima crème alleen merk ik niet veel bijzonderheden op behalve de dingen die een handcrème zou moeten doen, soms vraag ik mij af of er wel een handcrème is die bijzonderheden heeft haha.
Om ook eerlijk te zijn vind ik het nog een beetje lastig om echt mijn mening er over te geven. Toch schrijf ik deze review omdat ik denk dat mijn mening over deze handcrème nooit helemaal duidelijk zal worden.
Één grote pluspunt is dus wel de geur van dit smeersel. Echt heerlijk.

Deze creme is volgens mij niet los verkrijgbaar, in ieder geval niet in de Oriflame shop.
Neem zeker eens een kijkje bij Oriflame!


Wat vinden jullie van deze creme op het eerste gezicht?

No comments:

Post a Comment