7.1.14

Beauty | Nailpolish favorieten

Favorieten, vind ik altijd leuk om te bekijken en vaak ideeën vandaan te halen; 'Goh, dat zou mij ook wel bevallen'.
Dus hier mijn favoriete nagellakjes!

Er zal wel een aantal Hema lakjes zijn, dit komt eigenlijk vanwege dat ik op school zit in Zwolle en op Zwolle station zit in een Hema, hehe. You see my point?
Maar dit zijn maar een aantal lakjes die ik at the moment erg leuk vind maar ook twee die never boring zijn!
Dus er zullen vaker favorites nagel lakken zijn dan make-up of wat dan ook. Gewoon omdat dit veel afwisselt bij mij en daarom nu ook maar vijf lakjes.
We beginnen met deze twee: De rode van de Hema no. 824. Ik vind het zo jammer dat Hema geen leuke namen bedenkt voor hun nagellak. Deze rode is in ieder geval één van de twee die mij nooit vervelen. Het is geeft gewoon een classic look. De rechter lak, ook van de Hema, is een diep donker blauwe kleur. Met een shimmer er in. Als je deze lak op hebt zie je meer zwart maar als je beter kijkt heb je gewoon de nacht op je nagels.
Deze beide lakjes kosten  2,50 bij de Hema.

De volgende twee zijn wel at the moment lievelingen.
De Maybeline forever strong - Porcelain Pink een lieve baby kleur. Deze heb ik eigenlijk nog niet opgehad maar wel even gauw een swatch op papier gemaakt en deze is precies het zelfde als die van de H&M. Dus dan is het nu al een perfect lakje!
De W7 van de op=op is heel gaaf. Ik was heel verrast toen ik deze opdeed, net als de blauwe glitter lak waarmee ik deze gekocht heb,  ze dekken namelijk erg goed! Ik heb wel eerder glitter lakken gekocht maar omdat deze normaal nooit goed dekken en geen glitters uitkomen had ik het opgegeven. Tot deze! Ben er echt fan van!
De Maybeline koste  2,29 bij de Action en de W7 kost voor twee stuks  5,-.

Weer een lakje van de Hema! No. 851. Gewoon zwart in dit geval.
Oftewel een lakje dat mij nooit verveeld, weer heel classy en stoer. Vooral het stoere past dan bij mij!
Verder niks over te vertellen eigenlijk,
Ook dit lakje kost  2,50.

Wat zijn jullie lieveling's lakjes?





No comments:

Post a Comment