29.1.14

TAG | Liebster Award 2 !

Ja echt waar, nummer twee alweer. en er staan er nog weer twee in de wacht rij!
Ik weet het het is wel een beetje veel maar ik wacht minstens een week met deze posts anders word het wel een beetje saai ben ik bang! Tenzij jullie het graag willen zien natuurlijk ;)




Voor mijn gevoel is het alweer eeuwen geleden dat ik gepost heb maar dat is natuurlijk niet zo. Dit is alweer mijn tweede week op school en het is vermoeiender dan ik dacht! Toch mis ik het bloggen wel een beetje aangezien ik voordat ik weer naar school ging alle tijd van de wereld had, ik nu dus alles moet inplannen..
Dan heb ik het gevoel dat het verplicht is en is het natuurlijk niet meer leuk! Dus nu maak ik met plezier deze TAG :).

Enough said; hierbij mijn Liebster Award van Ashley & Marit van Beauty Parisienne

o1. Wat is je favoriete beautyproduct?
Mijn favo beauty product? Hmm, hele goede ik denk toch wel mijn mascara's. Ik krijg er goede falsies van en je lijkt gelijk een stuk minder vermoeid. Toch staan lipstick en nagellak daar samen mee op de eerste plaats..

o2. Als je je haarstructuur en kleur zou kunnen veranderen, hoe zou het er dan uit zien?

Ik riep altijd dat ik krullen wou, dan niet een beetje kroezige slag in het haar, maar nee echte mooie glanzende kleine krullen. Zoiets als mijn vriend, als wij ooit kinderen zouden krijgen hoop ik zo dat mijn kinderen dat haar hebben haha!

o3. Wat is de beste film die je ooit gezien hebt?

Dat kun je gewoon niet aan mij vragen! 
Water for Elephants vind ik een mooie film maar Titanic staat er ook tussen. Ook ben ik stiekem groot Twilight en Harry Potter fan. Ik hou van alle films, behalve horror en thriller.. Brr.

o4. Noem een stukje uit je leven wat in een GTST Scène had kunnen zitten. (Melodramatisch, ellende)

NEE. Gewoon NEE. Ik haat GTST, sorry ik vind het echt verschrikkelijk. Toen we thuis een tijdje alleen zender 1, 2 en 3 hadden keken we wel met z'n allen ONM (Onderweg Naar Morgen) en tja dat is nu wel een ouwe gouwe he!

o5. Heb je een aparte of vreemde gewoonte?

Kijk maar op mijn Guilty Pleasure list, staan er genoeg! Maar een vreemde gewoonte bijvoorbeeld dat ik altijd mijn glas 'aflik' met de binnenkant van mijn onderlip! Raar he?

o6. Wat is je grootste blunder of ‘shame’ moment?

Eeeehm, vorig jaar op school was ik vergeten om de WC op slot te doen. Drie keer raden... Ja er kwam een leraar naar binnen. Gelukkig was ik wel bijna klaar. Soort van dan..

o7. Noem 2 dingen die op je ‘bucket list’ staan!

Met Ashley naar Italie! En op mijn nummer 1 staat dan toch echt NY City! Zwijmel..

o8. Heb je een bepaald ochtend ritueel?

Heb ik het geloof ik ook al een keer over gehad.
Hier kopieer en plak ik het gewoon even hoor:
Routine, als little miss perfect heb ik dus een routine in de ochtend en in de avond trouwens ook.. Op het moment loop ik stage in Amersfoort a.k.a. om 6.30 weg van huis. Ik sta dus op rond 5.30, trek warme kleding aan, sleur de paarden mee naar buiten (als ze konden staken ze een middelvinger op), race weer naar binnen want die kou maakt je echt wel wakker! Dan is het tijd voor mij zelf. Ik ga naar wc, was mn gezicht en maak mn gezicht schoon en smeer wat dagcreme op. Ik zoek eten bij elkaar en maak mij zelf klaar voor de dag. Yeah well, dan natuurlijk gewoon slapen in de trein :')
o9. Als je naar een onbewoond eiland zou gaan, welke 3 dingen zou je meenemen?
Een basis kleding set, veel geld en een ticket terug? Komt het altijd goed!

o10. Liever zelf koken of eten afhalen?

Hoehoeeee, heeeeel lastig! Ik kook best graag als ik niet al te moe ben of chagrijnig, maar eten afhalen vooral pizza bij de pizzeria bij ons sla ik ook niet over. Frituur doe ik dan weer liever zelf bakken..

o11. Als je één ding in je leven overnieuw zou mogen doen, wat zou je dan anders doen?
Wel very personal! en heel lastig. Ook vind ik dat dingen gebeuren omdat ze moeten gebeuren.. Ik leef liever in het nu en ook graag in de toekomst ;).

Dit was hem weer! 
Ik ga geen nieuwe vragen bedenken dus bij deze Award stopt de routine.
Wel zou ik het leuk vinden als jullie de vragen van Beauty Parisienne zouden overnemen. Laat je dan wel een berichtje achter met een link naar je site?
Bij de laatste post met Liebster Award zal ik nog weer elf vragen bedenken.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en see you next time!



1 comment:

  1. Leuke tag! Ja, glanzende krullen zou ik ook wel willen als haar.

    ReplyDelete