1.2.14

Rimmel London by Kate Rossetto, Favorite!

Zoals jullie kunnen zien en lezen vandaag een review maar ook mijn favorite lipstick; Rimmel London by Kate in de kleur Rossetto!
Zoals jullie ook wel kunnen zien heb ik heel erg ruzie met de camera en ga ik hopen dat ik in mijn volgende post het weer heb bijgelegd met dat ding want dit werkt niet zo natuurlijk..


Zoals ik typte dit is echt mijn nummer 1 favoriet. Het is een hele donkere kleur en komt helaas anders over op de foto's. De stick lijkt bijna bruin maar op je lippen is het een mooie bordeaux rode kleur, I love it!
Past goed bij mijn donkere outfits of als ik geen zin heb in veel oog make-up.

Ik ben ook echt fan van de verpakkingen van de Kate lipsticks, ze hebben een simpele vorm maar ook en de naam van Kate op de dop in een leuk lettertype, simpel en daar houd ik van!
Ook bij de andere kleuren van by Kate zijn ze allemaal het zelfde en stemmen ze vaak af op de kleur die er in zit. Handig en geeft een leuk effect als je ze ergens 'tentoonstelt'.

Zoals jullie zien heb de lipstick natuurlijk allang gebruikt en draag ik deze lipstick graag als ik donkere kleding aan heb en het totaal bij mijn kleding stijl van de dag past.
Zwijmel, wat houd ik toch van dit kleurtje!

Swatches! Zoals je op mijn hand ziet (in daglicht) is deze hier al een stuk donkerder, terwijl hij in het echt nog donkerder is. Ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg de kleur niet goed op de foto. Net als de verpakking trouwens, deze is in real ook een stuk donkerder. 
Op mijn lippen (avond en dus nep licht) lijkt hij ook een stuk feller dan dat hij in echt is, helaas.

Ik ben dus suuuuper tevreden met deze lipstick en als deze op is koop ik hem zeker weer. Net als de andere lipsticks van by Kate zijn heel erg fijn en zijn zeker aanraders!

De lipstick is NO. 112 en dus in de kleur Rossetto. Deze lipstick zijn bij de drogisten verkrijgbaar en kost 10,99 per stuk. Het is een lipstick van 4 gram.





No comments:

Post a Comment