27.1.14

Helaas, helaas..

School en mijn leven is een grote drukte. Zo ook dit weekend te veel gedaan en ik wil dus mededelen dat ik minder posts zal gaan plaatsen voor nu.
Ik had gehoopt dit weekend om meer posts te gaan schrijven maar ik had er gewoon geen tijd voor en school en familie gaat toch echt voor.
Ik zal nu minimaal drie keer per week een post online plaatsen.
Ik wil echt heel graag volop bezig zijn met mijn blog maar het gaat mij gewoon niet lukken..

Vandaag komt mijn: Picture My Life wel online! Alleen iets later omdat ik nu dus een MacBook(:D) heb en al mijn foto's etc op mijn oude laptop staat, helaas!

Little Edit: Geen post online? neeee, ik lijk zo wel erg laks. Maar er gebeurt gewoon erg veel de laatste tijd, vandaag is mijn broer echt jarig en was er visite... + te weinig foto's!
Nu zal ik beloven dat ik geen beloftes meer maak, haha ;)

Ik hoop dat jullie dit snappen en mij hier in steunen :)


No comments:

Post a Comment