26.1.14

OOTD | Black & Red

Outfit of the day post!
Vandaag een simpele post, een outfit of the day post van een outfit die ik super leuk vond!
Helaas wel met slechte kwaliteit en met iphone gemaakt zo als je zult zien.
Toch wou ik deze even delen!

Mijn outfit van de dag post wou ik doen omdat ik toch een mode opleiding doe en veel met mode bezig ben.
Leuk idee om meer OOTD posts te maken?
Laat het mij weten, dan zal ik ook foto's maken van mijn kleding in close-up :).


De outfit die ik vandaag aan heb en ik zal beginnen met: een grijze beanie van de Pieces.
(Nep) leren jasje van Gerans Gerans, een tshirt van de Vero Moda, een sjaal waarvan ik niet meer weet waar deze vandaan komt! Mijn jeans is ook van de Vero Moda, een tas van de Aktie Schoen and last but not least mijn schoentjes van de Pimark!

Mijn face of the day ^^.






2 comments:

  1. Leuke outfit! Tof dat je trouwens nu een MacBook hebt. :))

    ReplyDelete