21.1.14

Rimmel London lasting finish pro Cherry Fashion

Een review van Rimmel London, lasting finish pro in de kleur Cherry Fashion.
Nagellak die een felle kleur hebben houd ik wel van. Op zijn tijd dan, ik houd heel erg van pastel en classic kleurtjes. Maar deze keer had ik zin in een fel en opvallend lakje!

Het potje heeft een grappige vierkante vorm. Dit zie ik niet al te vaak bij nagellak en bevalt mij dus wel.
Het kwastje is wel echt mega en niet al te handig voor mensen met smalle nagels. Of je bent met een strookje klaar ha!
Nee maar voor mij bevalt dit prima, ik heb brede nagel bedden en werkt top voor mij.
Het flesje is aardig groot en zit dus lekker veel in.

De kleur zelf ben ik dus echt fan van en zeker als je in de mood bent voor wat outstanding gedrag.
Ik heb hier twee keer gelakt. Kan trouwens makkelijk met één lak want deze nagellak dekt zeer goed.
Alleen met twee lakjes gaat deze goed glimmen. Zoals jullie zien heb ik weer mijn ringvinger met matte top coat gelakt. Dit is nog wel even een fase die bij mij blijft, helemaal fan van.
De lak blijft goed zitten voor de korte tijd die ik op heb, dus ik kan niet vertellen of het tien dagen blijft zitten zoals er op het flesje staat.

Over het algemeen ben ik fan van deze lak. Blijft goed zitten, ook met zwaar werk buiten, lakt makkelijk en dekt goed!

Ik ga echt als een maniak nu. Mijn nagels zijn om de twee dagen weer een andere kleur maar nu ik weer op school zit zal dit wel minder worden.
Deze nagellak heb ik bij de Action vandaan voor een prijs van 2,29. In dit flesje zit 13,3 ml.

Wat vinden jullie van dit lakje?








1 comment: