20.1.14

Picture my life | Janurari *three

Het is alweeeer tijd voor een Picture my Life. Wat gaat de week snel. Dat betekent ook dat ik weer op school zit! Het was een korte maar toch een lange week. Waar ik niet veel in gedaan heb maar toch ook weer genoeg, lekker vaag he?

Ik mag sinds zaterdag het foto toestel lenen van schoonzusje lief!
Dan moet er natuurlijk oefen shots gemaakt worden. Zo ook van mijn kleding rek in kamer nummer twee.


Ik heb de app Room For Thought. Hierbij moet ik dus elke dag een foto maken van waar je op dat moment bent. Dit kan elk willekeurig moment zijn dat je een bericht krijgt. Op dat moment was ik dus in mijn slaapkamer en daar staat een houten hart die mijn vriend zelf uit gezaagd heeft en vond het wel een leuk idee. 


Van de week ging ik voor een nude met bruine tinten op mijn ogen de deur uit. Nu zijn de slechte make-up foto's even voorbij door de geleende camera!

Hier een 'face of the day' en/oftewel een selfie!

Ik ging winkelen in de stad. Deze spullen had ik ook meegenomen in het filmpje van de week.

Aaahw, mijn lieveling Sam in de ochtend. Past net zo haha. Maakt niet uit hoe ze ligt. Als ze maar op schoot ligt!

Zoals jullie zien heb ik dus niet heel veel meegemaakt. Nu ik op school zit kan ik wat oh-zo interessante foto's maken. Let the week begin!

Hadden jullie ook een fijne week? Begin je deze week ook met passie, want ik wel!



No comments:

Post a Comment