19.1.14

What's up?

Olaa!
Ik dacht dat het wel weer tijd was voor een kletspraatje.
Ookal heb ik een keer met een recente post een praatje gemaakt. Ik heb wel meer te vertellen!

School
Wat ben ik moe! Mijn maand vakantie zit bijna op en heb ik dus van 20 December 2013 tot 20 Januari 2014 vrij gehad. Maandag de 20ste moet ik dus weer naar school en ik vind het best spannend!
Roosters is al binnen en het zijn best fijne dagen. Op maandag hoef ik maar tot kwart over één en op dinsdag, woensdag en donderdag dan helaas tot kwart voor vier maar dat is niet heel erg want op vrijdag ben ik vrij!
Er is ook een nieuw vak bij en wat vraag naar een vak dat er niet tussen staat..
Ook moet ik nog naar de gym leraren even de lucht opklaren over zogenaamde gemiste sport uren. Als ik niet mijn uren heb gemaakt met sport mag ik dus geen eind examen doen. Tja echt even opschieten daar mee :).
Dat komt maandag allemaal wel! Nog heeeel even 'genieten' van mijn vrije tijd.

GezondheidHet gaat wel oke met mij, ik ben weer sinds een maand? naar voetreflex geweest maar deze keer weer voor een doorn behandeling. Mijn spieren en ruggengraat zijn weer behandelt en het was een stuk minder prettig dan de eerste keer dat ik een doorn behandeling kreeg. Vorige keer was het lekker ontspannen maar deze keer nogal pijnlijk dus. Ook ben ik altijd erg moe na zo'n behandeling.
Verder ben ik het vrij dus ook wel weer zat dat ik er zeg maar moe van word. Ik heb dus wel zin in maandag. Zo snel als het dinsdag of woensdag is zal ik wel weer zeuren dat ik weer vakantie wil haha, we zullen zien.

Familie en Vrienden
Met de opa van mijn vriend gaat het dus slecht en weer goed. Het is allemaal nog erg onduidelijk.
Met mijn vriend en mij gaat het wel lekker en in April zijn we alweer !TWEE! jaar samen. haha hoe houden we het uit!
We hebben ups en downs maar het gaat lekker z'n gangetje. Ook ben ik, ondanks vaak meningsverschillen, echt heel erg blij met hem ;P.

AlgemeenNot to sure what to type here.
Ik ben veel vrij en er gebeurt dus niet erg veel in mijn leven.
Wel mag ik deze week de camera van schoonzusje lenen en a wat gekloot is het mij gelukt om de beste instelling te vinden voor foto's. Dus heel veel foto's maken deze week voor blogje zodat ik weer even vooruit kan :)

Hoe is jullie week tot nu toe gegaan?








No comments:

Post a Comment