18.1.14

Catrice nailpolish Squeeze Me

Vandaag een review over een lakje van Catrice, met de kleur naam Squeeze Me.
Ik ben er fan van en is een bijna on-origineel lakje die toch net even anders is.

Het potje is natuurlijk net als anders het bekende glazen ronde potje van Catrice.
Geen limited edition maar gewoon een simpel potje.
Ik ben er wel weg van, lekker simpel en toch best klassiek.
De kleur is een donker grijze kleur met een groene metallic swirl er door heen. 
Het geeft zeker verder geen metallic look maar wel een subtiele glimmer.
Dit vond ik namelijk ook jammer van de Nude nagellak collectie van Catrice. Ik kan geen lakje vinden dat gewoon mat is. Deze vond ik wel gewoon net even anders en daarom had ik hem meegenomen.


Ik ben fan van deze kleur en van deze lak in het algemeen.
Hij lakt makkelijk met een 'normaal' kwastje. 
Op mijn nagels heb ik twee keer gelakt maar met één keer zou deze het ook al voldoen maar met twee komt de shimmer gewoon meer naar voren.
Zoals je kunt zien heb ik mijn ringvinger een matte topcoat gegeven.
Ik ben daar nu helemaal fan van, en nu mijn laatste vakantie dagen aan zijn gebroken verveel ik mij een beetje en lak ik mijn nagels om de dag. Nu zit ik dus weer met een nieuw lakje op en weer een matte top coat op mijn ring vinger. Eeeeeeen weer on-topic.
Over het algemeen ben ik dus erg tevreden.
Deze lak blijft zonder base- en topcoat lang genoeg zitten. Deze lak blijft dan minstens drie dagen lang goed zitten. Dit vertel ik wel gewoon graag bij omdat niet alle lakjes van Catrice de zelfde 'houdbaarheid' hebben.
Dit lakje kun je onder andere bij de Kruidvat verkrijgen voor een prijs van 2,99*. *de maximale prijs voor verkoop


Wat vinden jullie van dit lakje?


No comments:

Post a Comment