17.1.14

Onyx Masker van de Action

Vandaag een review van een masker, ik wil dit elke week gaan doen! Benieuwd hoe dit masker van de Action het doet? Lees dan gauw verder :).

Op het masker staat dat het een aromatherapie masker is, een anti stress masker.
Nu was ik, toen ik dit masker opdeed, niet helemaal lekker. Punt één is dus dat je beter niet dit masker kan gebruiken als je een zieke dag hebt want de geur trek ik dan in ieder geval niet. Het is een geur van lavendel en jasmijn. Over het algemeen is de geur wel oké, maar ook als ik in mij goed zou voelen is het nog steeds niet een geur waarvan ik denk, hmm lekker hoor!

Op het masker staat dat dit product:
Diep reinigend en verzachtend is. Reinigt en revitaliseert de vermoeide huid en ontspant lichaam en geest met natuurlijke en kalmerende essentiële oliën. 


Het product voelde wel fijn aan op de huid en raakte er niet geïrriteerd van. Ik heb het masker opgebracht met een goedkope foundation kwast en deze is van de Hema.
Het is een prima kwastje hier voor en werkt zo erg fijn zonder dat je je handen hoeft te gebruiken.
Dit masker is in twee pakjes verdeeld en je zou prima met één pakje voor twee personen kunnen doen.
De substantie van dit masker is prima, het is smeuïg maar ook wel een beetje te dun. Het drupte soms van mijn kwast af, een klein nadeel dus. Zoals ik al zei de geur beviel mij niet zo maar het voelde wel lekker fris aan op mijn gezicht.
Dit product moet je 10 tot 15 min. laten zitten en daarna er af wassen met warm water.
Oh btw ik doe altijd voor een masker mijn poriën openen. Simpel met een washandje en heet water.
Washandje nat maken en gelijk op het gezicht leggen, let wel dat je je gezicht niet brand. Hierdoor gaan je poriën open staan en haal je met het masker alle vuil er uit.

Nadat ik het masker er af had gehaald, wat trouwens prima gaat, wist ik niet zeker of ik verschil voelde. Wel had ik op 'mijn rode plekjes' dat het droog was, dus een goede dag of nacht crème na dit masker is aan te raden!

Mijn conclusie is dat ik dit product niet weer zou kopen, hij werkt opzich fijn maar de geur en mijn huid wat droog achterlaten vind ik toch wel min punten. Als de rest van mijn huid er wonderlijk mooi uit zag had ik het wel weer geprobeerd, maar helaas.
Voor de prijs is het dan wel weer een goed product, dit masker koste 0,48 cent voor twee pakjes van 15ml per stuk. Een top prijs voor dit product!

Zouden jullie dit product willen proberen?





3 comments:

  1. Anonymous17.1.14

    Klinkt oke, maar er zijn inderdaad wel een paar minpuntjes. Dankjewel voor de eerlijke review!

    ReplyDelete
  2. Ik zou zelf niet zo snel voor een goedkoper masker gaan eigenlijk. Ik heb een hele gevoelige huid en ik weet dat ik er alleen dingen op moet smeren waarvan ik weet dat het ook echt goed werkt. Als ik echt last heb van droge plekjes breng ik ipv een masker liever een dun laagje argan-olie aan voor het slapen. Word je wakker met een babyzacht huidje!

    Fijne review en goed dat je er zo eerlijk over bent. Vind het ook heel cool dat je elke dag een post plaatst! Keep it up :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nee ik ook niet meer. Mijn huid kan ook gevoelig zijn en reageert dus ook niet altijd goed. Maar als er een goedkoop product is dat ik kan hebben ben ik daar zeker blij mee en offer ik mijzelf graag op!

      Dankjewel!

      Delete