16.1.14

Odina visage gezichts scrub

'
De face scrub van de Action, ja echt budget proof nu hier!
Een face scrub met een onbekend merk, hmm. Wanna know more?


Ik ben al een tijdje opzoek naar een gezichts scrub die mij bevalt en daar in zoek ik ook naar een budget proof variant. Deze keer nam ik dus een scrub mee vanuit de Action, ik was zeer benieuwd!
Deze gezichts scrub zit in een licht doorschijnende verpakking. Niks bijzonders dus, behalve het fel roze lettertype.
De geur van deze scrub is een zoete maar een gekruide geur.
Prima als je mij vraagt.

Deze scrub is voor alle huidtypen word er op de verpakking verteld, met mijn gevoelige huid vind ik dat niet een waardige zin.
De scrub is erg grof en zou je eerder kunnen gebruiken als een body scrub. Wel vind ik dat deze scrub je huid erg zacht achter laat, natuurlijk als gevolg van de grofheid van deze peeling.
Ik weet niet precies wat ik van deze scrub vind. Het is op zich een prima scrub, je moet alleen niet een te gevoelige huid hebben of het juist fijn vinden om zo'n grove scrub te hebben.
Al met al raad ik deze dus wel af omdat het niet geschikt is voor alle huidtypen en er is gewoon echt niks bijzonders aan waardoor je zegt, deze moet ik weer kopen!
Helaas, maar ik het geprobeerd!
Deze tube is een tube van 100ml en kost rond de 2,- bij de Action. (bonnetje kwijt).

Lijkt jullie dit een fijne scrub, of heb je deze scrub ook al geprobeerd?




1 comment:

  1. Ik gebruik deze scrub ook, ik hou wel van een grove scrub. Had eerst die van de HEMA, die is iets crèmiger maar verder zijn ze vrijwel hetzelfde.

    ReplyDelete