22.1.14

9GAG Fav's

Vandaag heb ik weer een 9GAG favorieten post. Is al weer een tijdje geleden maar omdat ik graag meer beauty dan persoonlijke dingen wou op dit blog doe ik dit niet meer wekelijks.
Dus hierbij een nieuwe post met mijn lievelingen van het moment en het zijn een aantal super leuke!
o1.
We beginnen met deze supa picture. Ik heb dit best vaak en probeer dan ook steeds meer te zeggen wat ik denk. Pakt niet altijd goed uit.. Oeps..


o2.
Geweldig! Nu kinderen met Ipads en Iphone's rond lopen, had ik dit vroeger. Good old days ya say? No, i'm not that old..


o3.
Haha eerder eng dan grappig. Ik hou wel van de face swap posts!


o4.
Hihie! Ook deze girlfriend posts vind ik altijd leuk. En hé, ik kom ook wel eens tegen wat ik zou willen roepen!


o5.
Hahahah, ik moest hier echt hard om lachen ook in de serie zelf, want ik heb ze allemaal al gezien, als je deze serie namelijk nog niet gezien hebt of van gehoord hebt (2 Broke Girls) is een aanrader om te kijken! En neee, het is niet zo seksistisch als op deze afbeelding!

o6.

Deze hond heet wel een heel erg hilarische bal! Hij lacht zo wel erg lief (eng dus).

Dit was hem weer! Wat meer dan normaal omdat ik ze toch niet wekelijks aanmaak.
Wat vinden jullie van de 9GAG post?


1 comment: