23.1.14

The Body Shop Douchgel met de geur Cranberry Joy

Vandaag een lekkere review van The Body Shop een douchegel in de geur Cranberry Joy.
Ik wist niet zeker of ik deze wou reviewen omdat het wat vroeg (of later) in het jaar is en omdat deze waarschijnlijk niet zo snel ergens verkrijgbaar zal zijn. Ook twijfelde ik omdat het een douche gel is.
Toch wil ik jullie een klein beetje vertellen over mijn mening van deze douche gel omdat ik er erg fan van ben en in mijn routine zit van het douchen.


De verpakkingen van TBS ben ik echt fan van! Ze zien er altijd luxe en modern uit. Een mooi logo op de dop en een feestelijke versiering als sticker.
TBS staat natuurlijk bekent om de lekker geuren en de kwaliteit van de producten doen er ook zeker niet onder.
Altijd als ik langs TBS of Lush of iets dergelijks liep, trokken dit soort winkels mij niet echt aan. Het was zelfs zo erg dat ik bij de Lush naar binnen liep en dat ik naar buiten moest omdat ik de geuren niet kon harden. Verschrikkelijk vond ik het maar als ik mee gesleurd werd. Misschien was het ook het aantal mensen in een kleine ruimte maar dat terzijde. De laatste tijd loop ik steeds meer, en ook met liefde, naar binnen om even rond te snuffelen. Toen ik naar Almere ging winkelen liep ik er ook naar binnen en zag ik de sale van de kerst producten. Dan ben ik gelijk geïnteresseerd natuurlijk!

De douchegel is een echte gel en niet een rijke crème of iets dergelijks wat je wel vaker ziet. Waarom noem je het dan douchegel als het een crème is?
In ieder geval, deze douchegel schuimt heerlijk! Dat vind ik altijd zo fijn als douche gels lekker veel schuimen! Dan gebruik ik ze ook graag in bad, lekker verstoppen in het schuim.
De geur is dan ook heerlijk! Een zeeeer zoete geur alsof er suikerstokken in vermalen zijn. Toch is het een aangename geur en is niet vervelend of irriterend na het douchen.
Ook een goede punt, TBS is tegen dieren testen. Zeker een pluspunt!
Het is een flacon van 250ml en ik kocht deze in de salevoor 3,50

Al met al raad ik deze douche gel aan, dus als je hem nog kan krijgen zeker doen! Hij is heerlijk!


No comments:

Post a Comment