2.1.14

Review - Sleek i-divine au naturel palette

Vandaag een beauty review, wat mijn blog moet toch wat meer ondernemender worden qua de beauty en mode aangezien het wel erg veel over mij gaat, niet erg want dan hebben jullie mij mooi leren kennen.

Ik ga vandaag de palette van Sleek reviewen, de i-divine au naturel. Ik ben er al helemaal fan van, goede pigmentatie en mooie kleuren.


Dit palet is niet al te groot en handig om overal mee naar toe te nemen. Dit palet heeft 12 rustige en natuurlijke kleuren, 4 mooie shimmers en 8 matte rustige kleuren.


In deze close-ups van het palet kun je goed zien welke shimmers, behalve één shimmer, er zijn.
Deze glitter oogschaduw's zijn ook echt mijn favorieten van dit palet.

Ingredients:
Mica, Talc, Paraffinum liquidum, Magnesium Stearate, Ethylhexyl Palmitate, Dimethicone, Propylparaben, Methylparaben.

Deze oogschaduw houd het echt lang vol, al een aantal keer wezen stappen en is de hele avond netjes blijven zitten zonder bij te werken. Ik heb dan wel een oogschaduw primer gebruikt. Zolang je die hebt ben je good to go!



De verpakking is een mat zwart omhulsel waarbij de letters licht glimmend zijn, ligt lekker in de hand door de grote. Simpel design en past perfect bij het naturel thema.


Eerste de donkere kleuren van onder naar boven & van links naar rechts.
Conker, Moss, Bark, Mineral Earth, Regal, Noir.


De lichtere kleuren, zijn helaas niet heeel erg goed zichtbaar vandaar ook de foto met flits, van onder naar boven.
Nougat, Nubuck, Cappuccino, Honeycomb, Toast, Taupe.

Mijn absoluut favorite is de kleur taupe, een mooie shimmer die op je ogen valt als een echte eye catcher.
Zeer lichte kleur en hoe vaker je deze opbrengt hoe meer deze een mooie glanst geeft.
Ik raad dit palet zeker aan en alle kleuren past overal en bij iedereen.

Dit product is in verschillende webshops te koop, ik heb heb gekocht bij de themakeupspot.nl voor 9,25
Wat vinden jullie van dit palet? 





2 comments:

  1. Ik wil hem ook! De pigmenten zijn zo onwijs mooi!

    ReplyDelete