3.1.14

Review - Maybeline Forever Strong Cloudy Grey

Net zoals iedereen ben ik giga nagellak verslaafd en overal waar ik nagellak tegen kom kan ik het meestal niet laten om een nieuw kleurtje mee te nemen.
De afgelopen drie weken heb ik dus niks gelakt omdat ik graag mijn winter wonderland acryl nagels wou showen met de feestdagen, nu die voorbij zijn kan ik eindelijk mijn nagels weer een lakje verf geven.
Begrijp mij niet verkeerd ik ben ook verslaafd aan mijn acryl nagels zetten maar zodra dit er een week op zit gaat het nagellak syndroom bij mij kriebelen.

Zo liep ik dus in de action en kwam ik onder andere dit leuke lakje tegen van Maybeline ny, Forever Strong die zeven dagen zou moeten blijven zitten, in de kleur Gris Nuage of te wel Cloudy Grey. Samen met een ander lakje die je ook kunt vinden in dit artikel en deze zal ook nog een apart artikel krijgen.

Dit kleurtje was ik wel vaker tegen gekomen maar sprak mij nooit echt aan, nu moet ik ook zeggen dat ik deze nagellak meer in een 'I MUST' situatie kocht omdat dit lakje één van de mooiste was die er tussen zat.
Wat ik van dit kleurtje vind ben ik nog niet helemaal uit, het heeft wel wat eigenlijk. Mijn familie zeiden dus alleen dat het leek alsof mn nagels in de grond verf zat.. pff.
Soms oogt het als een soort blauw en dan weer als een echte grijze kleur. Ach, het groeit wel aan me ;)

Deze nagellak kwam ergens in 2011 uit vandaar dat deze bij de action te koop was, volgens mij kun je deze nagellak nog wel bij bol.com en wehkamp.nl halen maar zover ik weet heb ik ze niet meer in de drugstore's gezien.

Dit is trouwens maar één laagje, dus deze dekt ongelofelijk goed met mijn acryl nagels er onder.
Ik kocht dit lakje voor 2,29 bij de action terwijl de prijzen bij grootwinkels zoals bol.com rond de 9,- ligt.

Wat is jullie lieveling's nagellak kleur?







No comments:

Post a Comment