4.1.14

Overig - Decoratie materiaal

Ik ben opzoek gegaan naar decoratie materiaal. Dit is gelukkig bij mij thuis niet geheel moeilijk aangezien wij een zolder vol hebben staan. Mijn moeder heeft voor haar drukke leventje in de zorg ook een tijdje een eigen bedrijf gehad waarin ze decoreerde bij de Rabobank, mensen thuis etc. Nu staat al dit dure spul al vijf jaar te verstoffen boven en met pijn in haar hart doet ze nu alles naar de kringloop of word het vernietigd a.k.a. mijn vriend verbrand het. (Er stond dus aan duizenden euro's boven, en dat doet ze nu allemaal weg!).
Nu ben ik er weer tussen gaan snuffelen en helaas voor de laatste keer. Ik ben wat leuke dingen voor mijn uitzet tegen gekomen maar ook voor mijn blog om leuke foto's mee te maken.


Broodhouders! Ja echt! Dit zijn twee broodhouders waar precies een stukje stokbrood in zou passen en ik ga hem gebruiken voor de post bijvoorbeeld. Ik ga nog even dieper nadenken wat ik er meer zou mee kunnen doen.. Hebben jullie nog een ideeën?
Bloemen! Hele mooie heeft moeders liggen. Ik kan ze leuk op een schaal neer leggen met een product er op, dit ga ik ook zeker doen. Sterker nog, dat artikel komt morgen online!
Deze bloemen zijn bijvoorbeeld met nep sneeuw bedekt (helemaal rechts), Of onder de glitter zoals op de linker foto. Ook hele simpele madeliefjes zoals in de middelste foto!

Zoals ik al zei, bloemen er op strooien en je kunt je product er leuk op leggen!
Ik zou graag meer van dit inspiratie/decoratie topics willen maken maar helaas word alles nu dus weg gedaan.
Hopelijk kan ik met mijn eigen koppie ook nog op ideeën komen en dan merken jullie het wel!
Hebben jullie nog leuke inspiratie ideeën?


No comments:

Post a Comment