5.1.14

Beauty - What's in my shower

Ehm tja, zoals het boring titel plaatje zegt: Wat is er in mijn douche te vinden, nouja eerder wat gebruik ik in de douche dagelijks, want er staat genoeg zooi maar dat is niet interessant. Ik heb hier dan ook maar vier dingen te showen want ik ben best een gewoonte dier, als iets goed werkt bij mij, dan wijk ik daar niet gauw vanaf. Van shampoo en conditioner ga ik net zolang mee door tot die uit de schappen gaan, heel saai eigenlijk. Douche gels en bodylotion's etc. wissel ik dan wel weer vaak af.


Zoals ik dus als zei; mijn haar was producten blijven lang aan mijn zijde, zoo ook de Syoss color & volume shampoo en conditioner. Hele fijne producten en werken goed voor mij. Ik ben zoals ik in dit artikel zei een zeer gevoelig persoontje, niet alleen mentaal maar ook fysiek. Mijn hoofdhuid is dan ook meestal een ramp en soms kan ik dagen geen staart of knot in zonder dat het zeer doet. Deze twee hebben geen parabenen. Toen ik deze voor het eerst opmaakte kocht ik de Fashion haar producten van de action en kreeg gelijk last van mijn hoofdhuid de volgende dag. Ben niet lang daarna weer overgestapt naar deze en ik ben er weer blij mee. Is natuurlijk wel iets duurder, maar daar heb ik het dan wel voorover.
Als ik met vettig haar in de stad loop, of onderweg naar school voel ik mij zo onzeker!
Een douchegel en bodylotion van Naomi Campbell van Naomi Campbell. Gewonnen met ons sinterklaas spel van mijn schoonzusje. Ruikt heerlijk! Net als de parfum die er bij zat. Ik ben niet heel erg van het smeren, dit zou ik wel moeten wil ik een jonge huid willen houden, maar omdat deze zo lekker ruikt vind ik dat niet erg om te doen. Dit zijn allebei flesjes van 50 ml, niet heel veel wil je het elke dag gebruiken maar het is wel een lekker afwisseling's product. Helaas zijn de ingrediƫnten te veel om op te noemen, helaas.
De bodylotion kost 8,55 (bij de douglas) en de douchegel is onvindbaar! Ik heb even gezocht maar niet veel kunnen vinden. Deze twee zaten dus in een pakket van de action. Het luchtje is bijvoorbeeld ook ontworpen in 1999, dus dat vind ik niet heel onlogisch..


Welke doucheproducten gebruiken jullie het liefst?

No comments:

Post a Comment