19.12.13

Persoonlijk - What's going on?



What is going on?
Drukke en lange week in ieder geval.

StageLaat ik maar vast beginnen met vandaag, een super sale op stage, oftewel, ik mag tot 19.00 vandaag. Dat is hartstikke lang voor mij aangezien ik dan pas 21.30 thuis ben, en officieel had ik tot 20.00 gemoeten.
Hoor alleen net dat ik misschien tot zo lang hoef nu er nog iemand bij is en dat het nog wel eens rustig kan blijven. Hihi. Ik zie het wel !

School
Maandag en dinsdag gingen wel erg snel, gister ook mede mogelijk door sale klaarzetten. Ik moet zeggen ik ben blij als stage over is. Laat mij maar naar school gaan en lekker voorbereiden op mijn examens. Echt, ik ben het meisje dat nooit zin heeft in school, laat staan huiswerk, ik heb dan ook mijn middelbare diploma op het nippertje gehaald door dat ik er met de pet er naar gooi, maar nu heb ik zooooveel zin in school, en helemaal in het HBO. I know, i'm weird!

Familie
Gisteravond helaas te horen gekregen dat de opa van mijn vriend een zeldzame kanker vorm heeft, verder weet ik er niet veel van, maandag horen we meer. Wel erg sneu, mijn vriend heeft namelijk al veel dierbaren verloren in een korte tijd, maar de doktoren waren wel positief, en komt hij er misschien wel goed vanaf.

Gezondheid
Vorige week heb ik een moedervlek laten verwijderen (maandag) en nu, 10 dagen verder, nog steeds last van! Hechtingen gaan er vandaag of morgen uit, door mijn oma :)
Ik heb ook echt zoveel pijn gehad aan het laten verwijderen ervan, bah wat deed dat zeer.
Ben dan ook eenmaal een driftkikker, stress gevoelig en hoog sensitief dus dat hielp ook allemaal niet mee. Was hartstikke gespannen, hielp ooook niet mee. Wat een hel was dat zeg! Liever nooit weer!

Mijn beugel mag er morgen uit! :D jaaa ik ben zo blij! In februari zou ik hem twee jaar in hebben. Helaas ben ik erg onzeker over mijn lach, altijd al vanwege scheve tanden, maar ook met beugel. Nu als stress kip ben ik bang dat het er nog lelijker uit gaat zien als ik de beugel er uit heb :').
Ik heb het ook een beetje gecommandeerd van de tandarts dat ie er uit moet. Eigenlijk had ik de beugel nog twee jaar moeten hebben, maar dat was alleen omdat mijn onderkaak 2 millimeter naar rechts staat en dus niet gelijk aan mijn boven tanden, like I care! Niet echt dus, maar zo spannend!

No comments:

Post a Comment