18.12.13

Persoonlijk - Guilty Pleasure

Guilty Pleasure's, wie heeft ze niet? Ook ik heb zeker een aantal quilty stuff en hier een klein lijstje met mijn top 5. 

o5. Routine, als little miss perfect heb ik dus een routine in de ochtend en in de avond trouwens ook.. Op het moment loop ik stage in Amersfoort a.k.a. om 6.30 weg van huis. Ik sta dus op rond 5.30, trek warme kleding aan, sleur de paarden mee naar buiten (als ze konden staken ze een middelvinger op), race weer naar binnen want die kou maakt je echt wel wakker! Dan is het tijd voor mij zelf. Ik ga naar wc, was mn gezicht en maak mn gezicht schoon en smeer wat dagcreme op. Ik zoek eten bij elkaar en maak mij zelf klaar voor de dag. Yeah well, dan natuurlijk gewoon slapen in de trein :')

o4. Vaste tikjes, ja echt ik spoor soms niet, ik word de glazenwasser genoemd door mijn vriend alleen maar omdat ik de druppels van het glas af lik met mij lip.. hehe, is helemaal niet raar toch?

o3. Eten algemeen, ja eten algemeen. Ik eet als een paard, haha. Ik eet de hele dag door. Waar ik ook ben, ik heb eigenlijk altijd eten in mijn handen.. Mensen die mij kennen weten ook niet anders maar blijven verbaasd over hoeveel ik eet. Ik heb dus ook echt nog nooit gekeken hoeveel calorieën er in een product zit.. 

o2. Koopgedrag. Ja echt, koop verslaafd. is dit een quilty pleasure? Aangezien ik vast niet de enigste hier in ben ..

 o1. Op de nummer 1 toch echt; frituur! Ja echt ik heb een verslaving en zwakte voor frituur eten, kaassoufle's en frikandellen mayo, mjum! Ik zeg niet gauw nee. (Eigenlijk samen op nummer 1 met chocola, maar dat is een feit en niet echt quilty!)

Hebben jullie ook veel quilty pleasure's?




No comments:

Post a Comment