20.12.13

Persoonlijk - Mijn dag

Well hello there! Beter laat dan nooit!
Zeer drukke dag vandaag gehad en ik denk ik maar er een post over!

Om half 8 werd ik door moeder er uit getrommeld, ik was zo moe en zo in coma dat ik nog een kwartier daarna moest wakker worden, paardjes gedaan aangekleed gegeten en tanden gepoetst want ik ging vandaag naar de ortho, m;n beugeltje er uit halen! Half 9 in de auto naar drachten, zo'n drie kwartier rijden voor ons, ik had echt gedacht dat het wel mee zou vallen maar helaas. Wat deed dat zeer zeg! Eerst heeft de tandarts mij proberen overtuigen en verteld wat de consequenties konden zijn, maar toch tegen advies in de bovenste beugel er uit laten halen. Daarvoor eerst nog de onderste tanden lekker pijn laten lijden en na hun koffie pauze was het zo ver. Ik echt geen aardige tandarts assistente die dit deed. Bah wat deed het zeer, witte blokjes blijken steviger vast te zitten dan de normale ijzeren blokjes. Daarna polijsten, geen probleem mee gehad, en dan nog happen voor een bitje -.-* Ik kan daar zo slecht tegen, haha!
Uiteindelijk heeft mijn eigen tandarts gedaan omdat ik aan het janken was en trillen als een rietje. Tja ik kan er gewoon echt niet tegen als mn mond vol zit..

Suprise, tandarts verhaal nog niet klaar.. kwart voor 11 liepen we de praktijk uit maar om 2 uur moesten we weer terug omdat dan het bitje wel klaar zou zijn. Dus zijn moeders en ik gaan winkelen :D Ik krijg niet gauw spullen van moeders, ik betaal alles zelfs tot de paarden aan toe, dus dat was een leuke verassing!
Leuke kleding en leuke spulletjes van de Action, waar ik morgen een leuke post van ga maken!

Lekker gegeten in Drachten nadat we bij de Action zijn geweest, daarna door gesjouwd naar de C&A. Sommige mensen weten echt niet dat de C&A steeds leukere kleding krijgt!
Mam helemaal happy want die is van maat 46 naar 42 gezakt en alle kleding stond haar mooi, en was echt leuk om te zien hoe ze opbloeide van dit geluk momentje!

Ook ik heb veel leuke dingen gekregen waaronder !twee! gave kerstjurkjes, maar ook om nog een andere x te kunnen dragen, van de H&M vandaan.

Twee uur weer terug naar de tandarts en bitje meegekregen. Naar huis en boodschappen gedaan waarna we om 5 uur thuis kwamen. Lekker samen gegeten en opgeruimd, terwijl mijn mam nu bezig is met de kerstboom (Ja een beetje laat, I know) en ik zo dus de verlichting en ballen in mag gaan hangen!
Optijd naar bed gaan zit er dus niet echt bij, ik ben kapot!

Hoe was jou dag?



No comments:

Post a Comment