21.12.13

Review - Q&A a Day

Een leuke review van Q&A a Day.
Iemand bekend hiermee? Ik ken hem van één van mijn favo YouTube guru's: Meghan Rosette.
In haar apartment tour liet ze dit leuke boekje zien. Ik heb hem opgezocht en gevonden bij bol.com, dit boekje was 14,99 en nu voor 13,99 in de sale.
Het is een elke dag, dagboek. Bij elke dag staat een andere vraag waar onder er voor vijf jaar antwoord mogelijkheden zijn. Dus voor vijf jaar lang kun je dit invullen en kun je dus na vijf jaar terug kijken hoe je je toen voelde of wat je toen had. Ook of je gegroeid bent in persoonlijkheid etc.

Dit boekje is wel in het Engels beschreven en dus niet echt handig voor diegene die Engels een beetje lastig vinden. Ik heb soms zelfs moeite en ik ben wel aardig goed in Engels.
De opmaak van dit kleine boekje is ook erg leuk. Het ziet er heel erg chic uit!

Dus wie dit boekje leuk lijkt, want ik vind m geweldig, kijk gerust op bol.com en schaf dit leuke boekje aan want ik ben er echt heel blij mee en raad hem dan ook zeker aan.

Gaan jullie dit boekje ook aanschaffen?








2 comments:

  1. Het lijkt me echt leuk zo'n boekje, maar ik weet nu al van mezelf dat ik het nooit vol ga houden haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nou ik moet zeggen dat ik ook soms nog weer van twee dagen terug moet schrijven, maar het idee dat je over vijf jaar weer terug kan kijken vind ik zo leuk, dat ik mijzelf er naar toe dwing haha.

      Delete