22.12.13

Persoonlijk - Picture my life


Picture my life!
Wekelijkse foto serie van mijn lange dagen.
De dagen van:



Koffie op dinsdag avond, niet een heel goed idee geweest trouwens, heb de hele avond lopen stuiteren en mijn lippenstift die afgeeft ^^).


Saaie lange reizen in de trein, zonder iets te doen. Ik kwam er dus op m'n laatste stage dag van het jaar achter dat ik films of series kan kijken op mijn iPhone.. Ja lekker laat..


Beugelloze foto, en ook make-up loos. Maar man, wat ben ik blij dat ik een (deel) van mijn beugel kwijt ben.


Mooie chunks gekregen van moeders, niet de echte maar ze passen wel.. (De roos had ik al).

Dat de kerstboom eindelijk sinds zaterdag(21-12) staat!



De biljarttafel eindelijk uit de woonkamer is en een plekje bij de kringloopwinkel heeft gevonden.


En nu de houtkachel eindelijk gezellig is ook al staat deze bijna het hele jaar rond aan. (Aangesloten op de cv-ketel, wel zo handig).

Hebben jullie een beetje fijne week gehad?




No comments:

Post a Comment