29.12.13

Persoonlijk - What's going on?



De kerstdagen zijn voorbij en oud en nieuw staat voor de deur.
Mijn dagen waren leuk, hectisch en vol met eten.

Kerstdagen
Eerste kerstdag begonnen we met een stevig ontbijt bij mij thuis.Moeders had alles klaar gezet en het was heerlijk en gezellig omdat dit het enigste moment was dat ik samen met mijn moeder deze kerstdagen.
Eerste kerstdag lekker gegeten bij mijn vriend zijn ouders thuis samen met zijn beide opa's en oma's, zijn vader, moeder, broer en zijn vriendin.
We begonnen met soep, kip of vis, kip natuurlijk. Als hoofdgerecht hadden we hert en wild zwijn, met koude witlof salade en witlof schotel, ook boontjes, aardappel kroketjes, aardappel bolletjes en patat, rollade en meloen met ham. Als toetje ook nog viennetta met verse slagroom en zelfgemaakte advocaat van oma. Super lekker en heel veel in ieder geval!
Tweede kerstdag hebben mijn vriend, mijn broer en mijn schoonzusje bij mijn vader gegeten. Moeders was lekker een dagje naar een beauty farm om haar tweede kerstdag door te komen.
Wij hebben gegourmet met vaders en was ook best gezellig wel wat onwennig. De eerste kerstdag dat mijn ouders niet bij elkaar zijn maar het was wel leuk.

Familie
Gisteren heb ik het verlovingsfeest van mijn opa en oma gehad, alweer 50 jaar.
Nu denk je waarschijnlijk verlovingsfeest? Ehm ja, mijn opa vind dus de verloving erg belangrijk, belangrijker dan de trouwdag haha. Was erg gezellig en de hele familie bij elkaar. Rond 3 uur vertrokken we naar het planetron bij ons in de buurt om een film te kijken. Daarna zijn mijn broer en ik naar (mijn oude werk) het restaurant geracet om de tapas op te halen. Dus hebben we eerst lekker tapas gegeten waarna het buffet gebracht werd. Heerlijk gegeten en leuke tijd gehad.

Gezondheid
 Nu mijn beugel er uit is geniet ik er erg van, ik had alleen gehoopt dat mensen die ik ken en dichtbij mij staan het wat meer opviel. Blijkbaar hebben mensen er nooit echt opgelet toen ik een beugel had en dat stelt mij best gerust want ik voelde mij zo onzeker met de beugel in.
Verder ga ik al een tijdje naar voetreflex en dat bevalt mij prima. Want het helpt met alles. Ik voel mij ook steeds beter!

Overig
Ik ben blij als oud en nieuw voorbij is. Veel eten en alcohol word me toch wel veel en zeker met oud en nieuw als ik pas 6 รก 7 uur in de ochtend op bed lig, ben ik blij als het voorbij is.
Vanavond ga ik er dan ook weer tegen aan en gaan we uit, gelukkig is deze club op zondag tot 11 uur open normaal (deze club is ook in werkweken op zondag zeer populair maar omdat het zondag is en mensen op maandag moeten werken is deze om 7 uur open en sluit om 11 uur) maar vandaag tot 12 uur omdat het de laatste zondag van het jaar is. Ik heb er wel zin in!

Wat gaan jullie deze laatste dagen doen?



No comments:

Post a Comment