30.12.13

Picture my life | December *four

Wat een volle week zo met de kerstdagen achter de rug en morgen is het alweer oudejaarsdag!
Tijd vliegt voorbij en hoewel ik dit blog nog niet zo heel lang heb vind ik het toch snel gaan ook gewoon omdat de dagen voorbij vliegen. Dit was dan ook de laatste week van 2013. Heel raar maar laat 2014 maar komen!

Onderweg naar de kapper op dinsdag morgen, mn lange haren wapperden wel lekker met de storm wind..
Ik begon de week dus met de kapper! Ik wou graag voor kerst mijn haar er wat gezonder uit laten zien en dus liet ik er zo'n 20 cm van afknippen, eerst was ik er heel blij mee maar nu heb ik er stiekem een beetje spijt van en mis ik mijn giga lange haartjes wel.

Sinds kort drink ik steeds meer koffie! Niet echt heel goed maar ik houd me dan ook expres in om niet te veel per week te drinken. Hier heb ik dan wel een café late in mijn super leuke cappuccino kopje van het servies van de action. Ik vind dit servies zo gaaf dat ik dit later ook in mijn eigen huisje wil!

Eerste kerstdag en dit was mijn makeup look, do you like?

Tweede kerstdag gingen we uit samen met wat vrienden mijn vriend, mijn broer en schoonzusje.

Op zaterdag had ik zoals jullie hier kunnen lezen een verlovingsfeest van mijn opa en oma. Even leuk de kaarsjes op de foto gezet! Het was heel gezellig!



No comments:

Post a Comment