3.3.14

Picture my life | Maart

Is het je opgevallen dat ik minder aan het bloggen ben? In de vakantie's ben ik het op de een of andere manier altijd wat 'drukker' terwijl dat dan ook wel weer mee valt.. Hebben jullie daar ook last van? Ach, hierbij mijn vakantie week die lekker relaxt maar ook vervelend door ziekte, met een paar keer naar de stad te zijn geweest, rowan die gecastreerd werd en wat huishoudelijke taken gedaan.


Op maandag maakte ik deze foto van een van de orchideeën die wij in ons raam kozijn hebben staan in de keuken! Wat heb ik toch zin in de lente zeg! Jullie ook? Ook was ik lekker aan het schoonmaken geweest en was het een heerlijke dag en had ik met veel plezier de stallen uitgemest en nog van alles gedaan voor de paardjes!

Toen werd het avond en voelde ik me niet helemaal 100% maar dat heb ik wel vaker nadat ik in de avond de anticonceptie pil heb geslikt. Helaas was het iets meer en werd ik rond 5 uur in de ochtend zwaar beroerd wakker.. Mijn hart klopte als een gek en het zat me letterlijk tot m'n keel. Op een gegeven moment moest er toch iets uit en ik weet niet waarom maar dan roep ik altijd naar mijn mam! Waarna ze mijn haar mag vast houden en de rotzooi weer mag opruimen, gelukkig doe ik het altijd netjes in een wasbak of wc hèhè, TMI! maargoed toen kon ik weer een uurtje slapen want ik voelde me eigenlijk weer aardig top en toch werd ik weer zwaar beroerd wakker rond half 7. Weer eruit maar deze keer vals alarm. Ja niet dus, half uur was het weer zover.. Eerst de paarden dan mar doen toen weer mijn bed in gekropen en er niet uit gekomen tot 1 uur. Twee uurtjes eruit geweest, dit beschuitje dus proberen binnen te krijgen en weer in slaap gevallen tot 5 uur a half 6.
Wauw wat een raar iets. Volgende dag voelde ik me toch wel weer aardig goed, behalve dat als ik iets at dat ik even misselijk werd waarna het weer weg trok!
Misschien toch iets verkeerd gegeten die maandag?!

Niet een heel charmante foto haha, maar hier kun je mijn make-up wel aardig goed zien die ik op had voor mijn shoplog filmpje van afgelopen donderdag!

Op woensdag wou ik mijn nagels buiten gaan zetten. Niet een heel goed idee, was even vergeten dat acryl minstens kamer temperatuur nodig heeft om een beetje snel te drogen.. 

Selfie van de week ! haha.

Lekker slapen op donderdag avond!

Hard aan de huiswerk in de keuken, lekker rustig hoor alleen thuis zijn zo'n week.

Ik ben het meisje vooraan haha, een hele tijd geleden!

Op donderdag heb ik mijn nagels ook nog gelakt! Dit is een lakje van de Action in de kleur Peach, best een gaaf kleurtje!

Ah en vrijdag was het lekker druk thuis! Eerst kwam de man van de kas, zo'n hete glazen gebouwtje weet je wel? Die was ook wel even bezig tot 1 uur. Ondertussen kwam de dierenarts rond 12 uur voor de castratie van Rowan en ondertussen kwam er ook nog een 10 kuub container aanzetten. Hier alle medicatie voor het arme paardje. Hij maakt het nu wel goed trouwens!

Op vrijdag avond ook nog uiteten! Jaa, samen met vriendlief naar de beste pizzeria van nederland!
Hij had een T-Bone steak zoals je hier kunt zien.

En ik had een pizza, lievelings pizza met salami, ha, ui, champignon en kaas/tomaat natuurlijk!

Op zaterdag ben ik weer naar Meppel geweest! (ik was ookal geweest op donderdag) om wat dingen te halen, zoals gezonder eten en prullaria die gezond eten ook wat leuker maken!

Na de ziekte heb ik een lekker vakantie gehad! Hoe was jullie week?




No comments:

Post a Comment