16.3.14

A little update!

Well well well.
Long time no see!
Sorry guys, ik ben echt weer heerlijk druk met van alles en nog wat.
Laatste twee weken voordat ik mijn examens in ga en het is nogal chaos!
Er moet van alles gemaakt en ingeleverd worden en om eerlijk te zijn is de puf er niet voor op dit moment om met mijn blog bezig te zijn. Thuis moet er ook nog van alles gebeuren.. Ja ja, geen excuus natuurlijk. But I hope you understand!
Ondertussen wel weer wat gefilmd en ik ben ook nog steeds aan het brainstormen voor aankomende artikelen als ik er weer rust heb gevonden..
Het zijn in ieder geval spannende tijden voor mij qua privé en school, maar ik ga proberen om beter mijn best te doen. Oh nee ik moet beter mijn best doen om dit blog online te houden :)

See you soon,


No comments:

Post a Comment