25.12.13

New in/ Merry Christmas!

Allereerst: Super fijne kerstdagen toe gewenst aan jullie allemaal! 
I've got some new stuff, I've got some new stuff!
Lekker wezen winkelen bij de op=op, de action en ik ontving mijn pakketje van de makeupspot, ge-wel-dig-e webshop btw!
Super producten en goede merken.


Als eerste mijn sleek i-divine natural palet. Geweldig mooie kleuren en mooie mat zwarte verpakking. Van dit palet komt nog een review post. Dit palet koste 9,25


Hier drie nagellakjes, bovenste is overduidelijk van de H&M, erg mooie kleur, lekker fris.
De onderste twee heb ik bij de op=op vandaan, dit merk heet W7, de meeste kennen dit merkje ook wel en is een fijne glitter lak, twee laagjes en het dekt compleet! De blauwe lak van de H&M koste 2,- de twee lakjes W7 kosten samen 5,-

Dan heb ik ook een make-up brush set van Sleek besteld, zeeeeeer fijne kwaliteit en super zachte kwasten in een handige bag. Hierover ook meer in een review post samen met het palet. Dit palet koste 15,99



Dan nog weer drie nagellakjes, deze zijn alle drie van de action. Eh ja, echt waar! Deze Rimmel en Maybelline waren in de aanbieding naast wat lippenstiften en natuurlijk andere lakjes. De fel roze heb ik uit Drachten (mijn ortho zit daar) en ik vernam dat dit niet bij andere action's te koop was maar ze waren dus ook te koop in Meppel! Deze lakjes kosten 2,30



Hebben jullie nog leuke spulletjes ingeslagen de afgelopen tijd?

No comments:

Post a Comment