14.12.13

Beauty - Essence Superfine

Oh my, spannend! M'n eerste beauty review!
Zoals ik al wel heb laten weten ben ik een giga lover van budget shoppen, ook al probeer ik de laatste twee maanden ook wat betere spulletjes aan te schaffen, als ik een goed product tegen kom die lekker cheap is, hé! why not?

Deze keer ga ik het hebben over de Essence Superfine eyeliner pen.
Ik hou van eyeliners, ik gebruik al een hele tijd gelliner , en aangezien ik mijn eyeliner potje kwijt ben werd het misschien toch wel tijd voor iets anders.
Deze pen heeft een 'viltstift' puntje wat iedereen wel kent. Ze hebben drie varianten van deze pen.
Een superfine zoals deze, een dikkere stift punt en ééntje met allebei de diktes aan één kant! Super handig natuurlijk maar aangezien ik met mijn gelliner een zeer dun kwastje gebruik en niet erg handig met de dikkere om kan gaan, is deze perfect voor mij.


























Deze eyeliner blijft goed zitten en, persoonlijk, is deze echt fijn met de omgang.


























De ene keer kun je een super dun lijntje trekken en als je voor een heftigere look wil gaan trek je er gewoon nog een lijntje erbij.

Over welk product willen jullie graag nog meer weten?



No comments:

Post a Comment