15.12.13

Acrylic nails - December Winter Wonderland

Goodday!
Hier bij maak ik mijn eerste acryl nagel post aan!
Ik doe deze zelf en ik denk dat ik hier al een jaar mee bezig ben en ik vind het hartstikke leuk! Hiervoor ook gel nagels gezet, maar dit werkt persoonlijk niet voor mij omdat gel nagels flexibel zijn en acryl nagels zijn keihard.
Hier dus een klein verslagje van mijn Winter Wonderland nagels! Ben er erg blij mee.

We beginnen met hoe ze er uit zagen, de acryl brak af, m'n nagels zijn gegroeid en dan word de rand van de acryl zichtbaar. Ook zat er op elke ringvinger nog nagellak (die ik er errug lastig van af kreeg).
Nagellak verwijderd en dan ga ik vijlen, vijlen, vijlen. Het saaiste aan nagels zetten is dus vijlen he!

En dan krijg je dit! Nagellak is er af en mijn nagels zijn gevijld. Ik heb besloten om de oude acryl er op te laten zitten omdat het giga veel werk is om de oude acryl er af te krijgen met aceton of met een vijl. Als ik een elektrische vijl had, had ik het wel gedaan want dat verkort de tijd met minstens drie kwartier :')


Hierna heb ik mijn nagels acryl ready gemaakt, door ze schoon te borstelen, nail dehydrator en primer aan te brengen.
Hierna heb ik de zelfde acryl weer toegepast over de oude acryl heen, en daarna heb ik ze weer mooi gevijld :). Dit is dus de basis.


Nu is het klaar! (beetje slechte foto, excuus).
Ik heb eerst de witte vlokjes toegepast en daarna de mini glitters, dit is gewoon een acryl poeder en dus geen gemors of iets dergelijks zoals het met gewone glitter zou zijn.


Ik heb deze post zo geschreven dat het leuk is om mijn vordering tijdens nep nagels zetten leuk te volgen is.
Willen jullie een uitgebreider verslag zien, hoe je dit bijv. stap voor stap doet thuis?


No comments:

Post a Comment