17.12.13

What to wear - Cold Days

Winter seizoen begint nu echt, en ja wat moet je dan aan? Ik heb drie setjes samengesteld en wat ik graag zou willen dragen en überhaupt super graag zou willen hebben. Sommige dingen kan ik dromen omdat het designer items zijn, maar kijken "kwijlen" mag altijd! Dus drie setjes, en voor ieder wat wils. 

Hoewel ik veel zwart en donkere kleuren draag, let ik steeds meer op dingen die ik koop zo ook op lichtere kleuren. Dit setje vind ik super leuk, classy en lekker lichte aarde tinten. Toch stiekem wat zwart er in gegooid ;)

Cosy! Dat hoort bij mode, want je moet je lekker voelen in de kleding die je draagt. Hier toch een leuk setje met wat stoere laarjses en leuke sieraden.

Ook 1 van de favorieten! Een stoer setje met stoere jeans, trui, laarsjes en sieraad.


Ik heb zo mijn moods van wat ik wanneer aan wil. Meestal is het style a la outfit 3, maar alle drie de setjes vind ik geweldig!

Wat trek jij het liefst aan in de winter en welk van deze setjes vind jij het leukst?


No comments:

Post a Comment