12.12.13

Start over!

Helloo my readers,

Een totale omgooi, naar het Nederlands! Alle post verwijderd en toch maar even in het Nederlands beginnen. Engels een breder bereik, maar dit is toch makkelijker. +
A NEW NAME!

Enough said, mijn blog gaat over mode & beauty.
Ik zal het gaan hebben over mijn acryl nagels, eens in de drie weken een nieuw design, simpel of juist niet en elke week nagellak reviews. Want ja, ook ik, ben zeer groot nagellak verslaafde.
Mode, yeah well, i love it! Ik doe momenteel een mode opleiding en het is dan ook 1 van mijn hobby's naast de paardjes.
Yeah you read that well, paardjes zijn ook een deel van mijn leven.
But back to fasion, ik zal regelmatig OOTD plaatsen en de metamorfose van de logeerkamer naar mijn inloopkast. Momenteel heet het gewoon mijn kledingkamer vanwege dat het een lang lopend traject is. hehe.
Natuurlijk ook dingetjes die ik koop, ik ben een zeer verslaafd aan winkelen en vooral budget shoppen aka Primark, Action etc, zullen hier geshowd worden alsof jullie het heel interessant zullen vinden!
Beauty is ook iets waar ik de laatste tijd erg geïnteresseerd in ben. Hier komen ook reviews van en misschien her en der een tutorial.

Wanna know more? Blijf mij volgen en have a great time!


XOXO babysaurus fasion

1 comment:

  1. Toffe naam voor je blog, ik ben benieuwd! (:

    ReplyDelete